Avatar billede kim_falkner Nybegynder
29. april 2005 - 21:14 Der er 2 kommentarer

Redesign - nyt layout

Jeg har denne idag www.set-up-deko.dk som nok er smart men desværre ren flash, som er umulig at vedligeholde og søgemaskine-optimere.

Nogen der har en ide til et layout (ren html)?

Har prøvet diverse templatemonster mv.
Avatar billede fluse Nybegynder
06. maj 2005 - 18:08 #1
Hej Kim

Altså det burde ikke være det store problem at lave den om i ren html. evt. lave intro i flash, menu med image ready og Slices(hvilket jo er dhtml) og så hver underside i normal html.

eneste ulæmpe er jo at en del af animationerne vil ikke komme med, men med slices kan man beholde grund ideen fra menuen hvor billederne skifter som en mouse over.
Der til kommer at man jo også bliver nød til at lave menu'en til at fastsat skærmopløsning som altid med html. Og selvfølgelig vil den også blive en anelse tungere.

tror nu det kunne funkgere fint
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. juni 2005 - 18:53 #2
hvad er nu dt for noget fis med ikke at kunne opdatere eller indexere??

lav flashen dynamisk så er det kun i den externe billededatabase og externe text DB der skal ændres.

brug 3 min på google for at læse dig til hvordan du søgeoptimerer din flash

i de hele taget lyder i som om i burde opdatere jeres viden og forståelse ffor hvad man kan med flashMX (og ja det er i dag 2005) troede et sekund at jeg var røget ind på en 5 år gammel tråd ;)

www.macromedia.com