Avatar billede mickiii Nybegynder
29. april 2005 - 15:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ide til navn til endnu et community

Ja, som i emnet, så skal jeg bruge nogen ideer til et community.

Det må gerne lyde lidt lækkert, ligesom f.eks. dkbn, hotpeople osv.

150 Point til den der kommer med det bedste forslag, hvor .dk url samtidig er ledig.

Pft.
Avatar billede webgon Nybegynder
29. april 2005 - 15:54 #1
Måske kunne du sige lidt mere om hvad communitiet skal handle om? :)
Avatar billede mickiii Nybegynder
29. april 2005 - 15:56 #2
Well, det kommer til at handle om lidt af hvert, men generelt til unge mellem 15 og 35. En slags arto, hotpeople, nightleif all into one...

Så det skal være ungt, friskt, frækt... you get the idea :)
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2005 - 16:07 #3
hm har domænet fashionpeople.dk bruger det ikk pt til andet end at lege lidt med filer, men ka meget godt li navnet... men vil ikk bare gi det væk :|
Avatar billede mickiii Nybegynder
29. april 2005 - 16:09 #4
Nah fashionpeople er for specifikt, det må gerne være lidt åbent, som f.eks. arto, og samtidig lækkert, som jeg syntes dkbn er. Dvs. Hvis det er noget der kan forkortes til 3-5 bogstaver, så ville det være fedt.

Men ellers tak for tilbuddet.
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2005 - 16:13 #5
hmmm vil gere høre en nærmere beskrivelse af siden så....

Er det sådan med avancerede profiler med lidt dating over det og en chat og debat ala lunarstorm?
Behøver navnet nødvendigvis give mening for siden eller må det gerne bare være fedt osv....
Avatar billede mickiii Nybegynder
29. april 2005 - 16:38 #6
Det skal selvfølgelig afspejle siden, men det behøver ikke give vild mening. Det er et spørgsmål om at skabe et trademark med navnet, så alt er tilladt.

Ja det er med avanceret profiler, chat, forum, debat og en hulens masse andet. Sådan lidt en kombination af det hele.
Avatar billede mickiii Nybegynder
29. juli 2005 - 15:43 #7
lukketid