Avatar billede mugge-barfod Nybegynder
29. april 2005 - 12:30 Der er 7 kommentarer

Link til Bookmark i Word

Hej Experten

Er blevet stillet et spørgsmål omkring man kan linke til et bookmark i word, og måtte stå af der !

Nogen af jer som kender til det ?

Har et Word dokument (ret stort, og må ikke konverteres til HTML eller noget andet). Dette dokument er delt ind i afsnit hvor hvert afsnit er et bookmark kan det lade sig gøre at åbne word dokumentet, og på samme tid springe til det bookmark man ønsker ? Med åbne mener jeg med et link fra en webside.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
29. april 2005 - 12:47 #1
Lyder interessant, men jeg er ikke stødt på den mulighed før.

Jeg ved godt du ikke vil konvertere det?, men det du ønsker kan dog lade sig gøre hvis du konverterer dit worddokument til pdf.
Avatar billede jokkejensen Novice
29. april 2005 - 13:03 #2
Vælg noget tekst -> indsæt bogmærke (test)

Vælg noget tekst -> Indsæt "hyperlink" - > bogmærke -> test...
Avatar billede jokkejensen Novice
29. april 2005 - 13:03 #3
ctrl + klik for at følge.. converterer du til pdf vil disse informationer stadig ligge der..
Avatar billede olebole Juniormester
30. april 2005 - 15:25 #4
<ole>

jokkejensen >> Det skal virke med dette i et HTML-dokument:
    <a href="worddoc.doc#noget">Et Link</a>  ;o)

mugge-barfod >> Det tror jeg ikke, du kan. Jeg har i hvert fald ikke set en løsning - og jeg kan ikke rigtig se, hvordan der skulle kunne være en.

/mvh
</bole>
Avatar billede mugge-barfod Nybegynder
10. maj 2005 - 10:16 #5
lader ikke til det kan lade sig gøre .. så må få dem til at lave det som pdf eller sådan noget istedet..
Avatar billede jokkejensen Novice
10. maj 2005 - 12:57 #6
i word 2003 skulle min løsning kunne virke.. har desværre ikke en ældre version..., men det er okay
Avatar billede olebole Juniormester
10. maj 2005 - 14:14 #7
... jeg har lige testet og må med skam erkende, jeg var for hurtig her. jokkejensen har helt ret - sorry  ;o)