Avatar billede f2f4 Novice
29. april 2005 - 12:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opret Windows XP image

Min pc er nu reinstalleret og sat op som den skal være med programmer og det hele.

Er der en hjemmeside hvor jeg trin for trin kan se hvordan jeg oprettet et image at denne installation,
og hvordan dette senere kan bruges igen!?

Tak for svar!
Avatar billede mugge-barfod Nybegynder
29. april 2005 - 12:32 #1
Kan sige så meget PC World har en artikel i deres katalog Nr5 som kommer her til Maj har ikke lige nærlæst men lader til Guiden er ret god.

Mvh Morten
Avatar billede f2f4 Novice
29. april 2005 - 14:58 #2
mugge-barfod > ja det ser ok ud ... men det er jo kun vedr. Windows!? Mit ønske var at lave et 'image' incl. installerede programmer og opsætninger!?
Avatar billede che0ps Nybegynder
30. april 2005 - 20:31 #3
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en guide, men du kan bruge Norton Ghost til og lave et fuldt image af din harddisk og så senere geninlæse det på en disk..
Avatar billede f2f4 Novice
03. maj 2005 - 10:23 #4
>cheOps - tak, stik mig et svar! (-;
Avatar billede che0ps Nybegynder
03. maj 2005 - 10:48 #5
hehe :D vi brugte det i skolen da vi skiftede fra en IDE til S-ATA, fordi den ikke ville se S-ATA´en som en bootable hdd..