Avatar billede lazlowdk Nybegynder
29. april 2005 - 12:16 Der er 5 kommentarer

hvilken font

hvad er dette for en font og hvor kan man få fat i den?

http://www.deadgiraf.dk/ny/font.jpg

jeg har prøvet at søge på "WhatsTheFont" og de andre fonts sider...
Avatar billede hcma Novice
29. april 2005 - 12:40 #1
det er da bare en Times new roman, skrevet et bogstav af gangen i et eller andet grafikprogram og så "væltet" et for et.
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
02. maj 2005 - 15:14 #2
men man kan bare få fonts der gør det autømatisk (altså laver de der firkanter)... jeg har bare ikke fundet en med times new roman endnu... nogen der har?
Avatar billede hcma Novice
02. maj 2005 - 16:50 #3
hvilke firkanter ??
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
11. maj 2005 - 22:34 #4
ligemeget... skriv et svar og få piont... du gav mig en ide til at lave det ;)
Avatar billede hcma Novice
13. maj 2005 - 10:22 #5
svar