Avatar billede larsbo Nybegynder
29. april 2005 - 11:02 Der er 1 løsning

*.Jar kommer med "Fatal Exception Occurred" msg box

Hej alle OO folk.

Jeg laver gerne *.Jar af mine Java projekter! Problemet er at et enkelt projekt ikke vil køre som *.Jar og kommer med en "Fatal Exception Occured" Msg Box! Nogen der har nogen erfaring med dette? Det er første gang jeg har haft problemer med at lave *.Jar af mine projekter!

1) Jeg bruger Eclipse
2) Jeg kører WinXP Pro
3) Mit projekt skriver/læser fra en datafil ved opstart. Det har måske relevans. Det skal dog nævnes at hvis der sker fejl ved denne læsning/skrivning fanger mit program alle exceptions og forholder sig til dem!

VH. LarsBo
Avatar billede larsbo Nybegynder
23. februar 2006 - 22:18 #1
Svaret på problemet var, at jeg var noop til java :)

Der er lidt tricky at bygge en selvkørende jar udenpå andre jars. hertil kan man med fordel bruge en plugin til eclipse kaldet fatjar som kan hentes fra sourceforge.net..

vh larsbo