Avatar billede 991230 Nybegynder
29. april 2005 - 02:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manglende/ukorrekt opdatering af ulæst post ved Windows XP logon

Jeg har oprettet 4 konti/brugerprofiler med adgangskode og der er installeret Microsoft outlook 2003.

Problemet er, at Windows XP (pro udgave) tilfældigt angiver om der er ulæst post eller ej og antallet opdateres ikke eller forsvinder hvis man har læst sin post.

Hvordan får man opdateringen imellem windows XP og outlook til at fungere korrekt således at XP kan fortælle om der er kommet ny post som man endnu ikke har læst samt fjernet antallet af læste meddelelser - altsammen ved windows XP pro - logon screen
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. april 2005 - 11:22 #1
Det er da Outlook der skal ændre flag på indkommende post, som læst f.eks.

Har du prøvet at reparere Office, herunder Outlook?
Avatar billede 991230 Nybegynder
02. maj 2005 - 20:35 #2
Ja det har jeg prøvet, men det virker ikke.
Jeg havde forventet at systemet opdaterer det med det samme, således at hvis man skifter bruger i windows vil den nye bruge med det samme kunne se om der er kommet ny ulæst post.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. maj 2005 - 21:07 #3
ok, jeg er lidt på bar bund ;o(
Avatar billede 991230 Nybegynder
02. maj 2005 - 21:19 #4
Jeg takker alligevel.

Det er rart at der er lidt interesse om dette emne for jeg har nemlig set samme opsætning hos flere personer og opdaterigen 'om ulæst post' ved Windows logon skærm fungerer heller ikke hos nogen af de andre personer.

Iørigt var jeg i tvivl om dette var den rigtige kategori at stille spørgsmålet eller om det mere hørte til i kategorien for Outlook.

NB! der må da være mange andre der har observeret det samme som jeg og dem jeg kender!
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2005 - 12:08 #5
Lukketid?
Avatar billede 991230 Nybegynder
24. juni 2005 - 18:04 #6
Ja det må jeg da hellere. Jeg har fundet et ældre program der hedder pop-mail counter. Der kan man sætte tiden fra 1 til så mange minutter man ønsker der skal  gå imellem synkroniseringen af mail antal i outlook og windows logon screen. Men det virker ikke helt stabilt og jeg ønsker ogaå at opdateringen skal være kontinuerlig.

Desværre kan jeg ikke give dig point da jeg ikke har en løsning :-(
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juni 2005 - 20:45 #7
det er i orden ;o)