Avatar billede mindreklog Nybegynder
26. april 2005 - 21:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af Netbasis - skaber problemer

Hejsa

Jeg sidder hjemme hos mine svigerforældre og har spillet med smart med at jeg sagtens kunne få deres Internet op at køre :-)

Det er dog ikke lykkedes. Jeg har indsat cd'en og fulgt den userinterface som er på cd'en.. efter at jeg har indtastet bruger og kodeord.. ringer den op med en begrændset forbindelse for at jeg kan registrerer kontoen.. Her dukker den så op og siger at kode eller brugernavn ikke er korrekt.. DET ER DET! har indtastet det 3 gange.. med samme resultat.. Så ringede jeg til TDC de kunne ikke hjælpe mig overhovedet...

Så tænkte jeg.. jeg prøver lige at installere det på min bærbar for at se om jeg fik samme fejl... Som I kan se så gjorde jeg ikke det.. her installere det den uden problemer.... Hvad kan det skyldes..

Jeg har tidligere uden problemer kunne oprettet netbasis på mine svigerforældres computere.. men ikke nu.. umiddelbart virker det ikke som om der er andre forbindelser oprettet.. har fjernet dem alle...??

PÅ den stationær kører de windows 2000

og på den bærbar xp home

men det burde intet have at sige vel, da der i vejledningen står at det er til 98/2000/ME/XP

HJÆLP!!!! skal jo helst scorer nogle billige point hos svigerne :-)
Avatar billede mindreklog Nybegynder
26. april 2005 - 22:11 #1
Kom nu.. Er der ikke bare nogle som har en ide om hvad det kan være...
Avatar billede mindreklog Nybegynder
27. april 2005 - 10:44 #2
ahh.. come on all you Experts.. nogen må da kunne hjælpe :-)
Avatar billede jgni Nybegynder
04. maj 2005 - 16:43 #3
TDC's egen hotline på 80 80 80 17 plejer da at hjælpe fint med sådanne problemer?
Avatar billede mindreklog Nybegynder
30. maj 2005 - 18:41 #4
nej, sjovt nok svarede de at de ikke vidste hvad de kunne gøre...
Avatar billede mindreklog Nybegynder
08. oktober 2005 - 22:24 #5
lykkedes ikke - tager point retur