Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 21:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

værktøjer ala browsercam

Hey Eksperter

Lad mig høre hvad i har i ærmet

Jeg kender til Browser cam men findes der ingen billigere/gratis alternative, jeg ved der fandtes en men den er blevet væk, mon nogen af jer kender den?

Har i andre gode værktøjer man kan benytte sig af når man er webmaster så kom da gerne ud med dem, 10 point pr værktøj indtil vi rammer 200 point
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2005 - 21:36 #1
ka vi få en kort beskrivelse af hvad browsercam er?
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 21:38 #2
www.browsercam.com er et online værktøj der tager billeder fra andre browsere, så man kan se hvordan ens egen hjemmeside ser ud i f.eks. Mac -safari
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2005 - 21:42 #3
ooh. Har en atikel om det i et eller andet engelsk computerblad hvor der var nogle links til forskellige sider på nettet der kunne klare opgaven.... men tør ikk lige love at jeg kan finde den, men hvis ikk der kommer nogle svar skal jeg nok gøre et forsøg.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 21:44 #4
du skal gøre et forsøg nu ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. maj 2005 - 18:22 #5
phunky smid et svar så jeg kan komme af med nogle point
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. maj 2005 - 20:39 #6
nå det virker ik til du vil ha point