Avatar billede bogrobot Nybegynder
01. april 2001 - 15:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Som eksperten, men i UK

Hej med jer

Er der nogen, der kender nogle lignende \'eksperten\'-sites i England. Altså sites, hvor man udveksler ideer, tekniske spørgsmål/svar osv., som her på eksperten.

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede jolleberg Nybegynder
01. april 2001 - 15:49 #1
jeg tror simpelthen ikke at det findes men på de forskellige producenter sider feks macromedias er der vidst noget hvor man kan udvikle ideer og lign andgående deres produkter!

-Jonas
Avatar billede cholm Nybegynder
01. april 2001 - 15:56 #2
Avatar billede bogrobot Nybegynder
01. april 2001 - 15:57 #3
Husk, at det skal være engelske sider og ikke amerikanske.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. april 2001 - 21:43 #4
bogrobot:> ehm ..hvori ligger forskellen ?
Avatar billede cholm Nybegynder
01. april 2001 - 21:50 #5
tdaugaard > godt spørgsmål :-)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
01. april 2001 - 21:58 #6
Avatar billede bogrobot Nybegynder
01. april 2001 - 22:20 #7
Forskellen ligger i, at jeg er interesset i sider, der geografisk er placeret i UK (server, kontor m.v.).
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. april 2001 - 23:36 #8
bogrobot:> why if i may ask ?
Avatar billede bogrobot Nybegynder
02. april 2001 - 08:08 #9
tdaugaard > Der er forskellige årsager, som ikke er så relevante for spørgsmålet. Håber nogen kan hjælpe alligevel.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
02. april 2001 - 16:53 #10
Se\'følig er de da relevante når vi spørger ... det ville være det samme som jeg siger at jeg vil gerne vide hvor jeg kan finde et bestemt program - men det skal altså ligge på en server der geografisk er placeret i U.K. .. det er da latterligt, hvis ikke du kan give en grund herfor.
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
10. april 2001 - 00:55 #11
-engelske i 10. potens:
http://forums.delphi.com/computerarts/start
http://forums.delphi.com/createonlinebig/start

-amerikansk, meget photoshop orienteret, deres svar er meget præcise:
http://forums.delphi.com/ab-graphicssoft/start