Avatar billede mullerbabe Nybegynder
25. april 2005 - 16:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

initialisere af dell

spørgsmålet drejer sig om en bærbar
Jeg gik i tilføj/fjern og fjernede Yahoo installation, og maskinen genstartede da, men der kom kun fujitsu siemens  mærkede frem, og jeg måtte holde knappen ned til maskinen slukkede, da jeg startede op igen, kunne jeg godt komme ind men kunne ik bruge min mus, der stod så et eller andet om at den ik kunne insiut... dell , og jeg ka overhovedet ik starte maskinene, hva ka der vær galt
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
25. april 2005 - 17:32 #1
Hvad har  fujitsu siemens laptop's og Dell Laptops med hinanden af gøre ???
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. april 2005 - 23:15 #2
Hvad har et spm om en bærbar med "Eksperten :: Fejl" at gøre...? :-)

mullerbabe> Læs de orange bokse.. de fortæller dig vigtige ting..
Find ud af hvad det er du vil, og hvad dit spm handler om.. find derefter den rette kategori, læs de orange bokse, og hvis kategorien passer: opret spm'et..

Indtil da, ser jeg ikke nogen grund, til at dette spm er åbent.. så luk venligst spm'et..

Du lukker et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at checke om dit svar er accepteret, inden du går videre.

Mvh,
theSurfer.
Avatar billede mullerbabe Nybegynder
26. april 2005 - 09:54 #3
undskyld, vidste altså ik hvor jeg skulle lægge mit spørgelsmål,
men vi har fået ordnet problemet, det var musen der var problemet, og nu virker den igen