Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2005 - 11:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Brugeres sprog og opførsel

Hvad er sanktionerne mod en så ellers veltalende person som i dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/612621
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
25. april 2005 - 12:04 #1
sikkert ik så meget... Der sker ikke en pind på dette site.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. april 2005 - 12:44 #2
Hvorfor skulle der sanktioneres?

Jeg er da overbevist om, at han oprettede indlægget i bedste mening. Din kommentar kunne han - eller alle andre - ikke bruge til noget.

Han burde ikke have sat point på spørgsmålet, da det blot er en info/advarsel. Men det er, som jeg ser det, den eneste fejl der blev begået, i det indledende indlæg.

Men ja... "kold kæft" lyder ikke pænt. Denne type ytringer bør man afholde sig fra. Men da tråden på det tidspunkt allerede ER ødelagt, synes jeg ikke der bør gøres mere.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. april 2005 - 16:06 #3
hvis I lige klikke rpå linket til tråden igen, så er coolzone blevet sparket
ud, så lidt sker der
Avatar billede fcs Novice
25. april 2005 - 16:13 #4
Gadebarnet>> Nej, det gør der ikke..... Coolzone er ihvertfald ikke lige blevet deaktiveret af mig...... ;o)
Avatar billede huset Praktikant
26. april 2005 - 16:42 #5
Kunne man så få forklaret hvorfor en Tekst som "du er bare et røvhul" bare bliver ignoret når man anmelder den i karma!?

Det går vist ikke ind under sober tone eller :D
Avatar billede fcs Novice
26. april 2005 - 20:58 #6
Hvis jeg kunne fjerne den ville jeg gerne, men det har vi ikke mulighed for i øjeblikket. Sorry.
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2005 - 08:03 #7
Tak for forklaringen fcs
Avatar billede fcs Novice
27. april 2005 - 09:08 #8
Så lidt :o)
Avatar billede phantix Nybegynder
15. maj 2005 - 22:14 #9
Hvad fanden ved du om det, din fede nar!

Hold din fede kæft og gå hjem og sut din mor!!

Smut mammut!
Avatar billede screem_brille Novice
15. maj 2005 - 23:41 #10
Sikke da et fornuftigt indlæg, mon ikke det burde resultere i en deaktivering ?
Avatar billede fcs Novice
15. maj 2005 - 23:46 #11
Phantix deaktiveret

Mvh.

FCS/Coadmin
Avatar billede screem_brille Novice
16. maj 2005 - 00:00 #12
lukketid ;)