Avatar billede graspman Nybegynder
25. april 2005 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forum til XMLspy

Hej.

Er der nogen der kan henvise til et godt forum med udganspunkt i Xmlspy.
Hvis der er nogen der kender et på dansk ville det være kanon - eller et forum hvor man er begydnt at snakke om det...
Det ville måske være en íde at få det op på Eksperten.dk?

På forhånd tak.

Grasp
Avatar billede graspman Nybegynder
25. april 2005 - 11:11 #1
ps. Jeg har googled det....
Avatar billede arne_v Ekspert
25. april 2005 - 18:22 #2
Jeg tror ikke at du finder noget på dansk.

XMLSPY er for specialiseret software og dansk er for lille sprog område.

Engelsk: http://www.altova.com/forum/forums/ var jo oplagt

Jeg tror ikke at XMLSPY har volumen nok til en seperat kategori her på
Eksperten, men hvorfor ikke poste i denne generelle XML kategori - dem der
arbejder meget med XMLSPY læser nok her.
Avatar billede graspman Nybegynder
01. juni 2006 - 08:37 #3
lukker