Avatar billede boye101 Nybegynder
24. april 2005 - 21:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skriften er stor i min browser

Hej

Dette er utrolig svært at forklare, men jeg prøver. Problemet er at efter jeg kopiet noget tekst ind i google's søge box blev alt skriften i min browser lavet større altså hvis man forstiller sig at det før var punktskrift 10 er det nu 14 og det ser ret dumt ud.

Hvis der er nogen der fatter hvad jeg mener ville det være fedt at få noget hjælp.

MVH

BOYE
Avatar billede kalp Novice
24. april 2005 - 21:50 #1
har du en mus med scroll på?

hold ctrl nede og scroll frem og tilbage med den:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. april 2005 - 22:06 #2
gå i vis - Tekststørrelse - og sæt den ned til mindre eller mindst
Avatar billede fotobob Nybegynder
20. maj 2005 - 15:33 #3
I menugruppen "VIS" vælger du "TEKSTSTØRRELSE" herfra kan du så vælge hvilken tekststørrelse du vil have vist teksten med i din browser.