Avatar billede azar Nybegynder
24. april 2005 - 11:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Iss Spørger Om adgangskode

Har kigget lidt på de andre debatter og fandt en masse svar men ingen af de svar har hjulpet mig

Problem:
jeg køre iis server på windows 2k
jeg kan godt se min site på mit computernavn i siden men hvis jeg prøver at se den på min local ip spørg den om kode og når andre prøvar at se den udefra spørger den osse om kode
på forhånd tak :D
Avatar billede arne_v Ekspert
24. april 2005 - 11:15 #1
IIS skal vel sættes op til at tillade anonym adgang. Det sætter du inde
i manageren i properties på din site.
Avatar billede azar Nybegynder
24. april 2005 - 12:26 #2
Ja men det står den på Men stadig pass på siden ?:S
Avatar billede kenp Novice
24. april 2005 - 16:48 #3
Du har vel ikke deaktiveret de konti som hedder noget med IIS ? under brugere og grupper.
Avatar billede azar Nybegynder
24. april 2005 - 19:14 #4
kenp kan jeg få en bedrer guide :S for aner ikke helt hvad du mener :)
Avatar billede kenp Novice
24. april 2005 - 19:52 #5
Så må jeg jo lige henvise til et andet spørgsmål du har ang. iis på win2k. Hvis du ikke har fuldstændig styr på dit system, hvorfor vil du så køre server......
Avatar billede azar Nybegynder
20. september 2005 - 18:37 #6
Lukker