Avatar billede Slettet bruger
23. april 2005 - 19:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Internet forsvundet

Hej eksperter!
Jeg har mega meget brug for hjælp!!
Mit internet er simpel hen forsvundet! Det virkede i går men ikke idag. Har prøvet alle mulige stik men det virker ikke.
Jeg har 2mbits hos TDC og min computer er en Windows XP. Har opdateret og antivirus, firewall og al det.
Får internet igennem et netværk.

Hilsen Dicito

PS. Har tjekket om det skulle være firwallen men det er det ikke! Inde i Netværksforbindelser står der: Begrændset eller ingen forbindelse
Avatar billede ullum Praktikant
23. april 2005 - 19:18 #1
det er godtnok for nemt, men har du prøvet en genstart
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2005 - 19:19 #2
Ja! Flere gange.
Avatar billede ullum Praktikant
23. april 2005 - 19:20 #3
kiggede lige efter en driftstatus hos tdc men fandt ikke noget (hurtigt, men prøv selv)
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2005 - 19:35 #4
Jeg tror ikke det er TDC. For andre i netværket kan godt gå på internettet
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2005 - 20:05 #5
er det efter du opdaterede at dit internet gik i udu eller hvordan skal det forstås?
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 20:25 #6
prøv systemgendannelse

virker det ikke så prøv

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede boxer Nybegynder
23. april 2005 - 22:01 #7
Højreklik på din forbindelse og vælg reparér.
Eller download og kør LSP fixet herfra: http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Læs det der står om LSP fix - der findes ca- på midten af siden.
Avatar billede halifax Nybegynder
24. april 2005 - 01:49 #8
Prøv lige Start -> Kør skriv cmd <Enter> eller OK. Fra kommandoprompten skriv  ipconfig /renew
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2005 - 14:54 #9
lukker...
Avatar billede boxer Nybegynder
30. april 2005 - 16:42 #10
Fandt du løsningen dicito?
Avatar billede halifax Nybegynder
01. maj 2005 - 00:42 #11
dicito, hvad var løsnngen? Husk den skal være tilgængelig for andre brugere her.  :)
Avatar billede ullum Praktikant
02. maj 2005 - 17:32 #12
"tak for hjælpen" man ka da ikke bare lukke