Avatar billede kenp Novice
23. april 2005 - 16:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mon de gør noget

Hejsa

Mon E gør noget ved deres problem, med den sædvanlige nede tid? og kan man i det hele taget forvente at de læser på den nye mailadresse de bruger når E er nede?

exp.dk
Der kan ikke etableres forbindelse til databasen.

Prøv venligst igen eller kontakt +45 77 300 300 / logspand@gmail.com hvis problemet fortsætter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2005 - 16:43 #1
Næh...
kan SLET ikke tro det, når de skriver man skal skrive til en google mail....
Avatar billede kenp Novice
23. april 2005 - 16:45 #2
nej det er også min tanke specielt når de kalder den logSPAND jeg tror det sku heller ikke.
Avatar billede snowball Novice
23. april 2005 - 17:10 #3
Der arbejdes ikke ret meget på Eksperten, og sådan har det være længe efterhånden. Det nævnte database problem er dog blevet bedre, men det er stadig et problem.

Overordnet set vil der ikke blive udviklet mere på Eksperten før engang efter sommerferien, hvor der så efter sigende også skulle ske en hel del!
Avatar billede kenp Novice
23. april 2005 - 17:15 #4
ja det tænkte jeg jo nok :(

Nå skal du har 1 point snowball så du kan indhente mig igen *LOL*
Avatar billede snowball Novice
23. april 2005 - 17:20 #5
Weee :)