Avatar billede ravnus Nybegynder
23. april 2005 - 10:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

En der gider tjekke min log-fil?

Min comp har generelt kørt lidt mærkeligt på det seneste...ku være fedt hvis en gad tjekke min log-fil!

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
F:\WINDOWS\System32\smss.exe
F:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
F:\WINDOWS\system32\services.exe
F:\WINDOWS\system32\lsass.exe
F:\WINDOWS\system32\svchost.exe
F:\WINDOWS\System32\svchost.exe
F:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
F:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
F:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
F:\WINDOWS\Explorer.EXE
F:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Program Files\FSI\F-Prot\F-StopW.EXE
F:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
F:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
F:\Program Files\Common Files\G DATA\AVKMail\AVKPOP.EXE
F:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
F:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
F:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
F:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\programmer\steam\steam.exe
C:\programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
c:\Programmer\AntiVirenKit 2005\AVKService.exe
F:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
F:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Spil\Football Manager 2005\fm2005.exe
F:\Documents and Settings\Magnus Ravn\Desktop\Helbredende programmer\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - F:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - f:\program files\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - f:\program files\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [F-StopW] c:\Program Files\FSI\F-Prot\F-StopW.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE F:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE F:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] F:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVK Mail Checker] "F:\Program Files\Common Files\G DATA\AVKMail\AVKPOP.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "F:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] F:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "F:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "c:\programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [AVKBar] "c:\Programmer\AntiVirenKit 2005\AVKBar.exe"
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = F:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = F:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://F:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Open with &ZipScan - C:\PROGRA~1\ZIPSCA~1\zs_ie.htm
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - F:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - F:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - F:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - F:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - F:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O12 - Plugin for .mp3: F:\Program Files\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin3.dll
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 10:45 #1
ser på den
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 10:45 #2
hmm kan du komme med en ny log? fra den nye version af hijackthis?
www.arlet.dk/hjt.exe
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 10:46 #3
umiddelbart ser den der ren ud... men lad os se hvad den nye version kan vise.
Avatar billede ravnus Nybegynder
23. april 2005 - 10:46 #4
oki
Avatar billede ravnus Nybegynder
23. april 2005 - 10:50 #5
Mit problem er at rundll32.exe inde i processer engang imellem lige pludselig bruger 100 % af cpu'en...derefter lukker jeg den, men så går der ikke mere en højst en halv time inden explorer.exe begynder at bruge al cpu'en og så er der jo ik så meget andet at gøre end genstart. Her er den nye log...

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
F:\WINDOWS\System32\smss.exe
F:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
F:\WINDOWS\system32\services.exe
F:\WINDOWS\system32\lsass.exe
F:\WINDOWS\system32\svchost.exe
F:\WINDOWS\System32\svchost.exe
F:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
F:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
F:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
F:\WINDOWS\Explorer.EXE
F:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Program Files\FSI\F-Prot\F-StopW.EXE
F:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
F:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
F:\Program Files\Common Files\G DATA\AVKMail\AVKPOP.EXE
F:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
F:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
F:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
F:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\programmer\steam\steam.exe
C:\programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
c:\Programmer\AntiVirenKit 2005\AVKService.exe
F:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
F:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Spil\Football Manager 2005\fm2005.exe
F:\Documents and Settings\Magnus Ravn\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\J1O1FQ8Z\hjt[1].exe
F:\Documents and Settings\Magnus Ravn\Desktop\Helbredende programmer\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - F:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - f:\program files\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - f:\program files\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [F-StopW] c:\Program Files\FSI\F-Prot\F-StopW.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE F:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE F:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] F:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVK Mail Checker] "F:\Program Files\Common Files\G DATA\AVKMail\AVKPOP.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "F:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] F:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "F:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "c:\programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [AVKBar] "c:\Programmer\AntiVirenKit 2005\AVKBar.exe"
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = F:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = F:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://F:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Open with &ZipScan - C:\PROGRA~1\ZIPSCA~1\zs_ie.htm
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://f:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - F:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - F:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - F:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - F:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - F:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O12 - Plugin for .mp3: F:\Program Files\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin3.dll
O23 - Service: AVK Service (AVKService) - Unknown owner - c:\Programmer\AntiVirenKit 2005\AVKService.exe
O23 - Service: AVK Monitor (AVKWCtl) - Unknown owner - F:\Program Files\AntiVirenKit 2005\AVKWCtl.exe (file missing)
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - F:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (Omega 1.6177) (Q) (NVSvc) - NVIDIA Corporation - F:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 10:52 #6
okay loggen er ren.

Reglerne er max 1 virus program installeret. Så har du kun det? kan jeg ikke lige se i din log om det er den samme.

ellers tryk start->kør og skriv "sfc /scannow" med din xp cd i drevet.

Tryk okay okay okay igennem hele processen for windows vil brokke sig over cd'en.
Avatar billede ravnus Nybegynder
23. april 2005 - 10:54 #7
oki..
Avatar billede ravnus Nybegynder
23. april 2005 - 10:54 #8
kan du anbefale et godt gratis virusprogram?
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 10:55 #9
Helt sikkert!

www.avast.com ...version home er helt gratis og ganske effektiv:) hent den.. hiv dit internet stik ud af pc'en. Fjern din nuværende antivirus programmer og installer så avast.. sæt netstikket i igen.. opdater avast og så er du på banen igen:)
Avatar billede ravnus Nybegynder
23. april 2005 - 10:57 #10
lyder nice.....takker :)
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 10:57 #11
selv tak:))
Avatar billede ravnus Nybegynder
23. april 2005 - 11:17 #12
men har man ik kun avast i 60 dage?
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 11:19 #13
nej.. efter 60 dage skal man registrere sig.. men det er gratis at registrere sig såå:)
Avatar billede ravnus Nybegynder
23. april 2005 - 11:31 #14
nå ok...