Avatar billede sarcar Praktikant
22. april 2005 - 21:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder "Include dependent files?"

Når jeg arbejder direkte på et site og gemmer på serveren kommer beskeden "Include dependent files?". Hvad sker det ved at man svarer henholdvis ja eller nej?
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 21:05 #1
Det lyder som om den spørger til om evt. filer (billeder i dine html sider fx) skal uploades med html filen
Avatar billede busschou Praktikant
22. april 2005 - 21:05 #2
Oversat til dansk betyder det vel "inkluder afhængige filer"
Kender ikke dreamweaver konkret men et godt bud er at når du udgiver en fil på serveren så vil den vide om den også skal udgive filer som afhænger af den pågældende fil
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 21:06 #3
Dependent betyder afhængig.. og en html side som anvender billeder har jo brug for dem
Avatar billede espersen Novice
22. april 2005 - 22:51 #4
fx billeder der er sat ind på siden + sammenhængende dokumenter.

svar nej, hvis du kun har rettet i det ene dokument
Avatar billede busschou Praktikant
05. maj 2005 - 18:20 #5
sarcar >> kommet videre?.. lukketid ? :O)
Avatar billede sarcar Praktikant
18. august 2010 - 13:12 #6
Beklager den sene reaktion. Lukker spørgsmålet og takker for buddene.