Avatar billede schram Nybegynder
22. april 2005 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forstør når musen kører over ?

Kan man lave noget så et billede forstørres en del når man kører musen over.. eller på en eller anden måde lave en smat fremvisning af et lille billede til et størrer.... HJÆLP :)
Avatar billede sungdk Nybegynder
22. april 2005 - 17:15 #1
Hvis du ikke vil have meget forringet kvalitet af billedet, så kan du jo bruge javascript koden mouse.over.

Dvs. så kan du oprette et "thumb"-billede og et evt. almindeligt. Så når musen kommer oven på thumb, så kommer det store billede frem.
Avatar billede schram Nybegynder
22. april 2005 - 17:17 #2
Okay....
Kan det fungere på denne side :

http://www.boerkopmotorsport.dk/nicki/referencer.html

(du må meget gerne sige hvad du synes om den og hvad der kunne være smart mht billedvisningerne)
Avatar billede stone Forsker
22. april 2005 - 17:20 #3
du kunne lave det på samme måde som jeg har lavet her:

http://www.albertte.dk/rooma.html
Avatar billede schram Nybegynder
30. november 2005 - 15:32 #4
-