Avatar billede boomer81 Nybegynder
22. april 2005 - 13:14 Der er 9 kommentarer

Backlight røget på bærbar

Er der nogen der kan hjælpe mig med en billig løsning???

Jeg bor på Fyn (Odense)
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2005 - 13:16 #1
http://www.eksperten.dk/spm/611829

Hvorfor lukkede du denne?
Avatar billede boomer81 Nybegynder
22. april 2005 - 13:49 #2
er ny herinde, gjorde et eller andet forkert tror jeg. Men du har ret, det er samme spørgsmål.
Avatar billede boomer81 Nybegynder
23. april 2005 - 15:38 #3
Er der ikke please en der kan hjælpe mig, skal snart til at sidde og skrive opgave på den.

Henrik
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
27. april 2005 - 16:18 #4
vi skal vide hvad maskine det er (mærke/nummer) for atkunne rådgive, der er meget forskel på mærkerne
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. april 2005 - 16:20 #5
Du kan vel tilslutte en ekstern skærm og skrive videre! Er du sikker på at dit back light er røget og at du ikke bare har trykket den taste kombination der sender billedet til det eksterne skærm stik (og slukker LCD skærmen)!
Avatar billede boomer81 Nybegynder
27. april 2005 - 20:26 #6
Det er en Dell Latitude D505. Jeg kan se billedet en smule hvis jeg stiller den under en lampe. Har tjekket at den ikke sender billedet videre til en ekstern enhed.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
28. april 2005 - 11:45 #7
Hvor gammel er den? en dell der er mindre end 2 år, plejer der ikke at være problemer med at få lavet hos dell. Det bliveerr nok under alle omstændigheder dem du skal have til at se på det. og pas nu på ikke at acceptere dit eget svar, før du ser om noget af det vi skriver her, kan hjælpe dig. Hvis der ikke er nogen svar, beder du om et fra de/den der har hjulpet.
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:41 #8
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:58 #9
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar