Avatar billede phoenix2 Nybegynder
21. april 2005 - 23:55 Der er 10 kommentarer

Beboet PC

Jeg er generelt stolt af min PC. Det er en 2Ghz med bundkort og hele pibetøjet! Men her forleden dag blev jeg slemt skuffet. Jeg hørte pludselig en piben uden lige fra kabinettet og skyndte mig fluks at hente lys og lygte. Så åbnede jeg skidtet og så til min store overraskelse at to små markmus havde bygget rede midt på mit grafikkort. HU HEJ!, råbte jeg! SHU SHU! Kan i så komme ud! Men ak. De hørte mig ikke. Jeg gik i panik og gjorde noget dumt. Jeg slyngede rottegift ud i hele kabinettet og dræbte de to slyngler. Men desværre dræbte jeg også al hardware! Hvad skal jeg nu sige til forhandleren? Han tror nok ikke på denne historie. Hvad skal jeg gøre????
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. april 2005 - 23:58 #1
nemesis, sådan går det når man ikke behandler dyr hardware på den måde, rottegift ;o(
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. april 2005 - 00:02 #2
Køb dig en ny ! ! ! ;-)
Avatar billede halifax Nybegynder
22. april 2005 - 00:18 #3
Det havde hjulpet, såfremt du selv havde taget den rottegift. Så var vi fri for al din useriøsitet på E.dk.
I andre - se hvad phoenix2 har deltaget i - stærkt useriøst.
Avatar billede milter Ekspert
22. april 2005 - 00:58 #4
Måske tager jeg fejl, men jeg synes, jeg genkender sprogbruget herfra:

http://www.eksperten.dk/spm/600876
Avatar billede phoenix2 Nybegynder
22. april 2005 - 02:42 #5
Hva mener du??? Jeg kender ikke noget til det indlæg! Det er en helt anden bruger jO!!! Fjollet forum det her!
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2005 - 07:10 #6
Tillad mig at sige.......ROFL!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2005 - 10:47 #7
Han er anmeldt for længst den spade.
Avatar billede reving Nybegynder
22. april 2005 - 18:30 #8
"rogn" er tilbage formoder jeg
http://www.eksperten.dk/spm/599849
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2005 - 12:24 #9
http://www.eksperten.dk/spm/612234

Så er geniet tilbage...nok fået ferie fra børnehaven
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2005 - 15:20 #10
Det undrer mig at han ikke er deaktiveret for længst...