Avatar billede b_keiss Nybegynder
21. april 2005 - 18:11 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Vil have et gode råde om hvad skal men side handlwe om

Hej...
Jeg har en side der hedder b-kaiss.dk.
Jeg vil have noget spænden i den ! men ved ikke hvad jeg skal lægge i den.

kan nogen gi mgi noget kan bruges....
Avatar billede b_keiss Nybegynder
21. april 2005 - 18:22 #1
kan jeg for en svar...
Avatar billede b_keiss Nybegynder
21. april 2005 - 18:22 #2
et
Avatar billede jokkejensen Novice
21. april 2005 - 18:26 #3
Du kunne jo skrive lidt om din personlige mening, om alle de unyttige sites der findes, og om man burde kræve cvr til at registrere DK domæner som i Norge..
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
21. april 2005 - 18:40 #4
jokkejensen >> "Hørt hørt" og "Touché"! :-)
Avatar billede diggerx Nybegynder
21. april 2005 - 19:25 #5
Der kunne også være et stavekursus.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. april 2005 - 06:18 #6
Drop det og spar pengene til domænet. Og brug så tiden på at finde ud af, hvad du kunne T-Æ-N-K-E dig at lave en side om...
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. april 2005 - 06:18 #7
Ja, det var altså et svar!
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. april 2005 - 08:57 #8
Hvis du ingen ide har om hvad du vil lave er det ingen grund til at lave en hjemmeside.

Hvis du tror du kommer til at tjene penge på det så tro om igen, der er stadig penge at tjene på nettet for seriøse folk som har en ide de brænder for og virkelig gider lægge et kæmpe stykke arbejde i.

Hvis du endelig skal bruge dit domæne til noget så lav dig en pæn personlig side, med et cv og måske lidt info om dig, som du kan henvise til når du skal søge job.

Når du har fået en god ide du brænder for, skal jeg gerne komme med gode råd omkring hvordan du kunne komme igang.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. april 2005 - 08:59 #9
Jokkejensen - jeg er uenig i din mening omkring at man skal være CVR registreret, men en adskillelse ville være at fortrække.

Men der ligger et hav af gode hjemmesider, som bruger deres tid og ideer, uden at tjene penge, og derfor heller ikke CVR registreret, det ville være syndt at miste alle disse gode sider.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. april 2005 - 18:17 #10
Mon ikke bare jokkes kommentar var én af de spidse? Det er da uhyrligt med krav om CVR i Norge, hvad så med private hjemmesider?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. april 2005 - 18:24 #11
b keiss:
Lov mig, at du prøver at skille de konstruktive og kritiske, fra de syrlige og de hånlige kommentarer. Jeg ved godt jeg selv var på grænsen 06:18:07 i morges. Men da var jeg også lige kommet hjem fra byen. Undskyld!

Jeg mener ikke det er i Ekspertens ånd, at man håner newbies og deres nogle gange lidt specielle, ofte ubehjælpsomme spørgsmål. Men du skal også vide, at du bestemt IKKE er den eneste herinde med den type spørgsmål, som du har stillet her. Og for os der arbejder med hjemmesider/HTML hver dag, er det lidt "træls" at se spørgsmål af denne karakter. Det er lidt lige som at købe en bil uden at have gjort sig nogle forestillinger eller have planer om også at få sig et kørekort... Og så må man jo "få en anden til at køre sig!"
For som de andre skriver, så kræver det netop en gode idé og et personligt engagement i idéen. Alt andet ender oftest i det rene ingenting.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. april 2005 - 20:10 #12
det skal lige siges at mine indlæg heller ikke var negativt ment.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
23. april 2005 - 01:04 #13
Nå... Ja, jeg vil gerne sige at min kommentar altså ikke var positivt ment.

Det handler mindst lige så meget om høflighed og tålmodighed, som det gør om dårlige hjemmesider.

B_keiss er måske ikke direkte uhøflig, men stråler heller ikke ligefrem af ydmyghed over at bede om andre fremmede menneskers gratis assistance. Tværtimod lyder det som om det forventes at være en selvfølge.
- At det af ideologiske eller etiske årsager måske burde være en selvfølge, er en helt anden sag, men derfor skader det ingen at udvise en smule taknemmelighed. Heller ikke på forskud.

Dertil kommer, at fordi der efter 10 minutter endnu ikke er ytret nogle kloge ord, bliver der sendt en rykker i form af: "kan jeg for en svar...".
- Så er det jeg spørger, hvad *BIP* er det for en attitude?

Og for det ikke skal være løgn, så forventer B_keiss at vi andre brugere skal bryde hjernecellerne med at løse hans/hendes problem på så spinkelt et grundlag?
Der er absolut ingen input at arbejde med, der er ingen retningsgivende linier i spørgsmålet og den eneste smule engagement der overhovedet udvises fra B_keiss' side, er oprettelsen af nærværende spørgsmål.

Han/hun har ikke engang gidet besvære sig med at ramme de rigtige taster på tastaturet?
Jeg har den største respekt for analfabeter, der på trods af deres handicap alligevel begiver sig ud i en verden af tekst og bogstaver, men adskillige af de åbenlyse fejl der findes i spørgsmålet ligner simple trykfejl, og så er der altså tale om direkte dovenskab - ikke et handicap!

Det skulle faktisk ikke undre mig om B_keiss har oprettet spørgsmålet alene for at se, hvor meget energi vi gider bruge på at diskutere hvordan man forholder sig til "dårlige spørgsmål" og han/hun sidder og revner af grin derhjemme i stuen.
I så fald har jeg, at dømme efter længden af mit indlæg, vist "tabt kampen". Men jeg sluger så nederlaget med et smil da jeg samtidigt har luret den røde tråd :-)

Nå, spøg til side, bundlinien må være at I da på ingen måde behøver at undskylde.
- Det uanset om Jeres indlæg var negativt ment eller ej.

Faktisk kom du i din brandert, peterkopi, da med det mest nyttige, direkte og reelle forslag hidtil. At tænke sig om?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
23. april 2005 - 04:25 #14
Wazzå, jakobsynder. I dag kom jeg lidt tidligere hjem *fnis* Sjovt som denne type spørgsmål altid ender ud i noget, der egentlig hører hjemme i "Fri debat"... Nu vil jeg gerne snart høre en kommentar fra stilleren.

b_keiss: Du HAT fåt sva, var meni du om dåm?
Avatar billede b_keiss Nybegynder
24. juli 2005 - 22:03 #15
tak
Avatar billede peterkopi Nybegynder
25. juli 2005 - 00:47 #16
Velbekomme ;-D
Avatar billede babyshark Nybegynder
25. juli 2005 - 00:53 #17
men domæne: b-kaiss.dk og navn: b_keiss
jeg er forvirret. HVAD HEDDER DU ?...ved du det selv? :D