Avatar billede hqst Nybegynder
21. april 2005 - 15:01 Der er 2 kommentarer

Flash intro til et Dansk Dødsmetal band.

Hej Eksperter. Jeg er ved at hjælpe et lokalt band med at smække en hjemmeside sammen. Jeg kunne godt tænke mig at lave en intro, hvor man kommer på en side også kan trykke sig videre til selve siden..

Jeg har ikke meget forstand på Flash og har ikke tid til at sætte mig ind i det. Jeg kan heller ikke rigtigt tilbyde noget ud over at hjælpe en god sag. Lipid - et vejelensisk dødsmetal band som har spiller i over 10 år. De er lige ved at lave ny plade og har fået en kontrakt i hus. Så de tortjener virkeligt en fed hjemmeside.

Meningen er at billede skal være billeder af dem som hurtigt "flasher" med alle mulige forskellige billeder af dem spille. Har også tænkt på en ryngen effekt hvor der kommer et bilede af dem og hvor man så kan deres skelet bagved. Imen skal der selvefølgelig kører et af deres tracks som baggrunfslyd.

Nogen som har lyst til hjælpe mig? Tror ikke opgaven er svær for en som har kendskabt til flash....

Eller måske bare sætte mig i gang.
Avatar billede arnums Nybegynder
23. april 2005 - 12:48 #1
Man kan jo altid prøve lidt.
Har du størrelse på flashfilmen, deres logo, billeder og musik man kan hente?
Avatar billede hqst Nybegynder
28. april 2005 - 01:57 #2
Hej Arnums.

Jeg prøver lige at se om jeg selv kan. Det er ikke helt så svært som jeg regnede med. Men tak fordi du gider og hvis du abbonomere på dette indlæg kunne jeg måske skrive til dig senere, hvis mit projekt går helt i vasken.. hehe