Avatar billede jannikf Nybegynder
21. april 2005 - 12:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er godt/dårligt?

Da jeg har fået til opgave at lave en side har jeg hurtigt fået bikset noget sammen. Dog vil jeg meget gerne lige høre fra jer eksperter, hvad i mener om selve designet og vigtigst af alt hvad der skal ændres. Siden skal afleveres her kl. 17:00. Så jeg er ret tidspresset hvis der evt. skal ændres noget stort. Der er 20 point til hvert svar jeg finder relevant.

På forhånd tak.

side: http://www.jblog.dk/cityweb/

PS: Siden er fiktiv, men kunne ligeså godt være ægte.
Avatar billede goose Nybegynder
21. april 2005 - 12:46 #1
Hvis siden kunne være ægte, så vil den være meget svær at få optaget på søgemaskinerne når alt er sat ind med billeder.
Dette især når der står under profil, at i optimerer siderne til søgemaskinerne ..... hvordan i alverden vil i gøre det ? :o)

Ellser syntes jeg det ser ganske udemærket ud.
Er det med vilje der ikke er noget på siderne med referencer og kontakt ?

/Goose
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. april 2005 - 12:49 #2
ganske flot design synes jeg!

mvh
Mads
Avatar billede jannikf Nybegynder
21. april 2005 - 12:57 #3
Er godt klar over det med billederne, og ville også ændre det hvis den skal være rigtig. Ja referencer og kontakt har jeg med vilje ikke lavet simpelthen fordi jeg ikke gider. Er faktisk kun interesseret i om designet er iorden. Programmeringen ved jeg, næsten ikke kan gøres bedre (nu skal jeg vist passe på :)).
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
21. april 2005 - 14:53 #4
Dine tekst felter:
1. Brug en anden skrifttype, helst en uden fødder.
2. Større margen fra tekst, til kant
3. Sort, er svært at læse på den blå baggrund
4. Brug evt. iconer/billeder til at illustrere de enkle produkter, for mig virker det lidt kedeligt.

Hilsen,
Bjarke
Avatar billede mjl Nybegynder
21. april 2005 - 15:51 #5
Fin ide' - sjovt med noget nyt...