Avatar billede fromsej Praktikant
20. april 2005 - 23:46 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Genaktiveret men er mine point slettet?

Brugernavn fromsej
Point 0
Placering 1
Jeg klager ikke over placeringen, men pointtallet?
Hvis det skal være sådan, så er det OK, hvis det er en fejl bliver det så rettet?
Avatar billede snowball Novice
20. april 2005 - 23:49 #1
Har du lige åbnet din bruger igen?

Systemet kan godt se hvilke spørgsmål du har besvaret, så det er nok bare et spørgsmål om at den lige skal have tid til at køre sin daglige opdatering om natten.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. april 2005 - 23:59 #2
Ja, jeg har lige åbnet den igen.
Lovede Tonnybrandt at "ferieafløse" i hans åbne tråde, så kunne jeg lige så godt luske tilbage i folden.
En ting der undrer mig lidt, når jeg klikker på linket i mailen fra denne tråd, bliver jeg bedt om at åbne Passiv igen, ligger fejlen hos mig, eller hos E!, det er to forskellige mailadresser.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. april 2005 - 00:05 #3
Det sidste var åbenbart et Cookie problem, en tur med IE Privacy Keeper, så er det på plads.
Avatar billede snowball Novice
21. april 2005 - 00:11 #4
OK. Men prøv at give den en chance til at opdatere i nat. Hvis det stadig ikke virker, så prøv og vent indtil søndag, for den kører en størrer opdatering lørdag nat.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. april 2005 - 00:16 #5
Jeg er jo kendt som en tålmodig mand, så jeg regner med at tingene falder på plads.
Tak for hjælpen, jeg lægger til gengæld ud med at tage alle point selv, det fordobler mit nuværende pointtal. *G*
Avatar billede snowball Novice
21. april 2005 - 00:19 #6
Hey, besvarede da dit spørgsmål! Dårlig karma til dig ;) *JK*
Avatar billede halifax Nybegynder
21. april 2005 - 02:31 #7
fromsej, på en måde vil jeg ønske tonnybrandt skal have en riiiigtig lang ferie, så vi ser dig længe herinde igen.  :)
Ellers ros til dig for at påtage et så tungt job som at ferieafløse for ham.  :)
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 07:47 #8
SÅDAN!! og nu bliver du her sgu :D

Så mangler vi bare de andre gamle E drenge....

//Lars
Avatar billede kenp Novice
21. april 2005 - 10:19 #9
Bare fordi at Tonnybrandt skal have ferie *G* skal han nu også have det.... Det er sku da for dårligt *LOL* men så kan jeg jo drille dig igen....
Avatar billede kenp Novice
21. april 2005 - 10:20 #10
Fromsej du har fået dine point igen *G* men du er skyld i at jeg nu røg 1 placering ned af stigen kan du så straks deaktiver kontoen igen *G*

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fromsej
Avatar billede snowball Novice
21. april 2005 - 10:26 #11
kenp: Du skal da ikke selv snakke for højt - du har lige overhalet mig ;)

Jeg er faktisk røget 3 pladser ned i løbet af denne. 1 plads pga. kalp, 1 plads pga. kenp, og nu 1 plads mere fordi fromsej har åbnet sin konto igen ;)
Avatar billede kenp Novice
21. april 2005 - 10:28 #12
snowball -> vi ligger da tæt det skifter plads sådan i øjeblikket (ca. 300 point i mellem os)

Men det tyder på at kalp også har overhalet mig damm.. Du  må til at søge for at alle dem på plads 1 - 18 bliver deaktiveret ;)
Avatar billede snowball Novice
21. april 2005 - 10:32 #13
kenp: Det kan hurtigt ordnes, men det holder nok ikke helt i længden - der er nok et par stykker eller tre der vil brokke sig ;)
Avatar billede kenp Novice
21. april 2005 - 10:33 #14
*G* tror du ;)
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 10:47 #15
Ja I er nogle flottenheimere med alle jeres point *G*

Kenp > kan du ikke donere lidt point til foreningen for bedre luft på djælveøen :D
Avatar billede kenp Novice
21. april 2005 - 10:53 #16
Nej jeg skal bruge dem til bestikkelse for at få solg en halvø som hedder jylland (ved at sælge den til tyrkiet som i alligevel er landfast med)
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 11:01 #17
ROFL!
Avatar billede fromsej Praktikant
21. april 2005 - 11:15 #18
Snowball>> Så får du hævnkarma af mig.*G* (Hvad betyder dit *JK*?)

Halifax>> Det bliver kun i Tonny´s sikkerhedstråde, og måske lidt i HW lad os se.
Jeg har skam tænkt mig at blive her, men jeg kommer ikke til at svare på ret meget, vi har rigeligt i eget forum. :o)

Huset>> Yes Sir, I live to serve and obey.

Kenp>> Dril du bare, jeg skal nok forsvare mig.
Får du et bud på 4 bajere for halvøen, så slå til, det er et fallitbo, der ikke kan blive solgt hurtigt nok, byt det evt lige over med noget EDO ram så har du lavet en god handel.

Angående jeres placeringer, i har ikke lavet ret meget når jeg stadig kan bibeholde min top tyve placering.*G*

Tak for velkomsten til alle.*S*
Avatar billede kenp Novice
21. april 2005 - 11:22 #19
jeg er blevet tilbudt en kasse albani, men overvejer tilbudet for jeg kan ikke fordrage albani.
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 11:40 #20
Kenp > kender jeg dig ret, vil du også kun give en krone for en pilsner :D

"Får du et bud på 4 bajere for halvøen, så slå til, det er et fallitbo, der ikke kan blive solgt hurtigt nok, byt det evt lige over med noget EDO ram så har du lavet en god handel"

Søren, jeg mener også keno stadig bruger EDO RAM :D
Avatar billede fromsej Praktikant
21. april 2005 - 11:43 #21
Kenp>>Hvis det er med kasse og flasker, så slå til omgående.*GH*
Jeg skal nok drikke det for dig.*S*
Huset, ja 30 pins tror jeg.
Avatar billede snowball Novice
21. april 2005 - 11:49 #22
fromsej: JK = Just Kidding / Joke / Joking :)
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2005 - 07:11 #23
En underlig verden vi lever i http://www.eksperten.dk/spm/611929

ROFL!!
Avatar billede fromsej Praktikant
22. april 2005 - 10:59 #24
Snowball>>Det burde jeg have regnet ud selv, må være alderen der trykker.*G*

Huset>>Ja, men på den anden side, vi har oplevet to-tre gange at en snegl er kravlet op i vores gadelysmaster og har lagt sig på tværs over klemmerne, det giver interessante effekter i belysningen, en 35 Ampere sikring springer ikke omgående på grund af en sådan slimet fætter.*GH*
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2005 - 11:01 #25
*GH* nok en muteret dræbersnegl. Har hørt de bliver store på fynsland..hehe