Avatar billede mills Nybegynder
20. april 2005 - 00:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til MSNGER!

Hej lige pludselig er det vindue jeg skriver i mega stort! Det hjælper ikke at ændre på størrelsen af vinduet. Størelse forholdet er at den jeg skriver med vindue er lige så stort som det jeg har! Hvad sker der? Jeg har kigget alle steder..
Avatar billede mills Nybegynder
20. april 2005 - 00:16 #1
Never mind! Fandt ud af man kunne indstille det ved at trække midte på linjen. Selvfølgelig kommer den kun frem hvis man er lige midt på!
Undskyld forstyrelsen.
Avatar billede mills Nybegynder
20. april 2005 - 00:17 #2
SÅ hvis nogen gad lukke den...
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. april 2005 - 00:17 #3
Läg selv et svar og accepter det ;o)
Avatar billede mills Nybegynder
20. april 2005 - 01:47 #4
sådan
Avatar billede nva Praktikant
20. april 2005 - 10:35 #5
Så mangler du bare at acceptere dit eget svar for at spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2005 - 20:46 #6
Det ser ud som om mills skal have fortalt hvordan man lukker et spørgsmål...

Marker navnet du vil acceptere - klik på accepter - spørgsmålet er lukket.

det samme bør du i høj grad gøre her: http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=mills&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on