Avatar billede unknownman Nybegynder
19. april 2005 - 21:11 Der er 3 kommentarer

Vudering af teknologi plakater.

Hej...

I vores teknologi opg. har vi om "energiforsyning" - problemet er at folk vælger bil, fremfor andet transport, når de skal i byen...

Heraf - vil vi løse problemet ved at lave en informations kampagne. - plakat som produkt nr. 1 links, vi har lavet to stk.: POSTER ONE :
http://img245.echo.cx/my.php?image=teknologiplakat20059oo.jpg
POSTER TWO:
http://img246.echo.cx/my.php?image=kampagne0050055kx.jpg

Vi vil derfor gerne have at i vurdere vores plakater, med hensyn til - om den virker fangende, kunne det være noget i ville se nærmer på, hvis I så den - ude i den virkelig verden?

Kritik og forslag er velkommen - tak for hjælpen...
Avatar billede unknownman Nybegynder
21. april 2005 - 21:34 #1
SÅDAN
Avatar billede jonas_c Nybegynder
02. juli 2005 - 16:29 #2
de er meget rare og enkle...

man fatter mest budskabet i 2'ern...
eller.. det var den jeg forstod mest bare hved hurtigt at kigge på den...
men meget flot :)
Avatar billede unknownman Nybegynder
05. juli 2005 - 21:28 #3
Hey...

Jonas - tak for din kommentar - men, desværre det er forsent nu...
Sommeren er over os, alle - have a nice day :)