Avatar billede hollow Nybegynder
19. april 2005 - 20:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på messenger

Hey jeg har nu prøvet at afinstalere mit norton en 3-4 gange for at få mit messenger til at virke.... men når jeg sætter den til auto-proctetion.. (eller noget) og når min norton firewall er slået til så kommer den med en fejl meddelelse når jeg prøver at logge på.. når jeg slår min norton firewall fra kan jeg godt logge på

Ville bare lige høre om der var nogen der har oplevet det samme problem, eller nogen der ved hvad der skal gøres.. på forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2005 - 20:39 #1
Du skal i indstillingerne for din firewall give tilladelse til at Messenger må komme på nettet.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
19. april 2005 - 20:41 #2
find messenger i listen over programmer med tilladt internetadgang i norton.
prøv at slet den fra listen og se når du starter msn igen, så skulle den gerne kommer op med at et program forsøger at tilgå internet. tillad / forbyd, godkend - så kan det være det er årsagen.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
19. april 2005 - 21:20 #3
Find det sted i firewallen, hvor du kan få den til at vise alle alarmer. Så skulle Messenger gerne poppe op, så du kan tillade den.
Avatar billede hollow Nybegynder
20. april 2005 - 07:37 #4
Det har jeg prøvet.. det hvor jeg tillader den.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. april 2005 - 07:42 #5
Er der ikke en indstilling, hvor du kan få firewallen til at vise ALLE alarmer ? Prøv lige at tjekke det igen. Den SKAL vise at Messenger vil oprette forbindelse.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
22. april 2005 - 19:17 #6
prøv at geninstallere messenger
Avatar billede hollow Nybegynder
23. august 2005 - 23:08 #7
hmm...