Avatar billede kac Nybegynder
19. april 2005 - 17:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe Flash

Hej
Min hjemmeside er blevet lavet med flash og i dreamweaver og nu skal jeg selv prøve at vedligeholde den, men hvor køber jeg programmerne henne og hvad koster de?
Og så er der jo en masse forskellige versioner. Hvad skal man vælge?
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. april 2005 - 18:00 #1
det du kan starte med er at gå ind på www.macromedia.com og hente en trial af begge programmer. Så har du 30 dage til at lege med programmerne.

At købe dem for at vedligdeholde din hjemmeside er en stor mundfuld da du er opppe i et par tusinde pr program.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. april 2005 - 18:02 #2
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. april 2005 - 18:04 #3
http://www.macromedia.com/downloads/ og her kunne programmerne hentes som trial versioner ( altså en 30 dages gratis prøveversion )
Avatar billede svendthomsen Nybegynder
19. april 2005 - 18:58 #4
http://www.download.dk/download.asp?prog=790

her kan du downloade Flash MX (GRATIS)
og hjemmesiden er til og med på dansk

please gi mig de point jeg har brug for dem
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. april 2005 - 19:00 #5
svendthomsen - jeg kan ikke se nogen grund til at spørger skulle give dig point? man kan IKKE få det gratis via download.dk man kan få en trial gratis, hvilket jeg også har henvist til i mine indlæg.

Hvis du mangler point så må du jo til at svare på nogle spørgsmål.
Avatar billede hcma Novice
19. april 2005 - 19:55 #6
velkommen til svendthomsen  (10. maj 2005)
du kan med stor fordel læse dette om Eksperten.dk: http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. april 2005 - 19:58 #7
hov sorry du er ny :) troede du var endnu en af de brugere der havde brugt alle sine point og nu tiggede.

jeg undskylder, og ønsker dig velkommen, læs catbodys link, det kan hjælpe dig godt på vej :)