Avatar billede bizcom Novice
19. april 2005 - 16:48 Der er 9 kommentarer

Reklame bureau søges

Til vores nye og meget spændende virksomhed, søger vi en fast samarbejdsaftale med et mindre reklamebureau!

De outsourcede opgaver vil bestå i design af reklamer for forskellige (meget forskellige typer) virksomheder med meget forskellige behov!
Alt lige fra lokale virksomheder til internationale virksomheder, som Nokia osv.

Vi søger ikke en privat person, men en mindre virksomhed!

Kreativitet og proffesionalisme er noget vi værdsætter meget højt!

I skal være gode til at formulerere jer grafisk ud fra enkelte, men meget afgørende kritererer.

For en reklame på ca. en kvart A4 side, vil der blive betalt ca. 500 kr. + moms for en "skabelon"!
(Dette vil være for en slags standard reklame dvs. ingen særønsker)
Det drejer sig vel og mærket kun om reklamer, der skal trykkes/printes indtil videre!

Herefter ca. 300 kr. +moms pr. ændret reklame(andre farver, nye billeder)

Reklamerne skal leveres i et aftalt format, så priser og mindre tekst rettelser kan foretages.

Priserne er kun ca. priser, samt der findes andre formater, der bliver betalt til anden takst.

Vi påregner at kunne starte samarbejdet senest 1. Marts næste år!

Hvis dette har interesse, så send mig et link til jeres site, samt (meget vigtigt) referencer!
Avatar billede gj-creative Nybegynder
19. april 2005 - 18:47 #1
Kig evt. forbi her http://www.rotation-media.dk/

Ikke mit site, men ved at flere har været ganske tilfredse mht. bl.a. visitkort...
Avatar billede oersted Novice
19. april 2005 - 22:08 #2
Jeg må indrømme at konceptet lyder lidt besyndeligt ?! - hvad indebærer mon en "reklame på en kvart A4-side" ...

Professionalisme virker i øvrigt bedst, når det er stavet rigtigt ;-)
Avatar billede bizcom Novice
20. april 2005 - 10:59 #3
Tak for det creative...

Det ser fornuftigt ud!

Send mig lige et svar!!!
Lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu... i tilfælde af flere interesserede/forslag!

Mvh. Henrik
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. april 2005 - 15:11 #4
har svært ved at gennemskue om de skal leveres digitalt eller om de skal leveres som tryk.

gj-creative henviser jo til et "trykkeri"
Avatar billede bizcom Novice
20. april 2005 - 16:07 #5
De vil skulle leveres i et digitalt format!!
Men formatet skal være opsat til enten sort hvid print tryk eller farve tryk!
Avatar billede gj-creative Nybegynder
20. april 2005 - 17:12 #6
Jeg behøver skam ingen points - og det er jo bare at skrive og spørge om de leverer digitalt... ;o)
Avatar billede laav Nybegynder
23. april 2005 - 18:28 #7
I kunne også kigge på www.kortsagtdesign.dk - også en mulighed.
Avatar billede cia26 Nybegynder
27. april 2005 - 20:29 #8
Hej...

Vi er interesserede i et samarbejde, så hvis du vil sende mig dine kontakt oplysninger vil jeg meget gerne høre flere og uddybende ting omkring Jeres projekt. Vi er et mindre bureau der startede i april 2003. Vi har en række spændende kunder vi har lavet vidt forskellige løsninger til og det vil jeg selvfølgelig gerne have en mulighed for at uddybe nærmere. Jeg kan kontaktes på 86 15 99 24 og hedder Charlotte I. Andersen
Avatar billede oersted Novice
27. april 2005 - 23:14 #9
forstår stadig ikke helt jeres prispolitik
men byder på opgaven

refs på: www.jspr.dk
jeg kan tilsende portfolio med trykopgaver