Avatar billede metin1984 Nybegynder
18. april 2005 - 08:49 Der er 4 kommentarer

læse op?

I winxp / word findes en funktion til oplæsning af tekst - kan det læse engelsk og hvordan?
Avatar billede qub- Novice
18. april 2005 - 08:53 #1
Der findes sekundære programmer til det.. Jeg har haft et sådan et på et tidspunkt, der virkede ganske udemærket (på engelsk), men kan sku desværre ikke rigtig huske hvad det hed.. Men prøv og søg på google efter det!
Avatar billede metin1984 Nybegynder
20. april 2005 - 09:15 #3
det er ikk et program som jeg vil hente fra nettet for at ku læse dem op, dem har jeg allerede fundet.. men det er i WORD om, man kan få det læst op der.
Avatar billede falster Ekspert
20. april 2005 - 11:13 #4
Du skriver jo "I winxp / word findes en funktion til oplæsning af tekst" - virker den ikke, eller hvad er problemet? (Jeg har ikke Word Xp).

Da der findes mange til salg, som reklamerer med at integrere med Word - søg f.eks. på Google med "MS Word" +"text to speech" - gik jeg ud fra, at man blev nødt til at downloade.