Avatar billede jokkejensen Novice
17. april 2005 - 15:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

oprette en "skabelon"

Hej

Jeg sidder og skal lave en nem måde min fader kan oprette tilbud på i word...

Da jeg gik på HHX lærte vi at lave sådanne skabeloner, hvor der var grå felter man kunne skifte i mellem men tabulator..

Jeg ønsker derfor en skabelon hvor der er felter til adresse og selve indholdet, som man med tabulator kan skifte i mellem, samt automatisk dato der viser hvilken dato tilbuddet er udskrevet..

Håber i forstår, ellers skal jeg nok uddybe..

Mange hilsner
Jacob Jensen
Avatar billede jkrons Professor
17. april 2005 - 16:00 #1
De "grå" felter kan du indsætte med formularværktøjslinien. Dato kan du indsætte med Indsæt  felt og vælge CreateDate. Beskyut dokumentet og gem det som skabeon.
Avatar billede jokkejensen Novice
17. april 2005 - 16:05 #2
hvordan "zapper" jeg i mellem dem ? og kyl lige et svar... men hold lige øje med spørgsmålet, det kan være der lige kommer et lille side spørgsmål, hvis du vil være så venlig ...

Men ellers mange tak

PS. Kan jeg lave de "grå" felter længere... de er ikke særligt store
Avatar billede jkrons Professor
17. april 2005 - 16:42 #3
Det gør du med tabulatortasten. men det virker først når dokumentet er Låst
Avatar billede jkrons Professor
17. april 2005 - 16:42 #4
PS! Nej, du kan ikke lave dem længere - men de "vokser" automatisk, når du skriver i dem.
Avatar billede jokkejensen Novice
18. april 2005 - 14:40 #5
Takker... sorry jeg først kom online i dag..
Avatar billede jkrons Professor
18. april 2005 - 21:38 #6
Velbekomme .-)