Avatar billede udvikler Nybegynder
15. april 2005 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et billede men mange billede link inde i det ?

Hejsa..

Hvordan laver man sådan en et billede, hvor der er et stort også mid i det hele er der fx et mindre billede som er et link..
Jeg har lavet et banner men jeg vil gerne have en menu ligene midt i det hele.. Den menu skal være tekst, men samtidig skal der være en box rundt om..

Håber i forstår ved ikk hvordan jeg ellers skal forklare det.. men det skal se ud ligsom hos www.des.1go.dk
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
15. april 2005 - 21:38 #1
det kaldes et imagemap.

Her er en tutorial: http://lightsphere.com/dev/ismaps/
Det er dog nemmest at gøre med et billedeprogram, f.eks. photoshop.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
15. april 2005 - 21:39 #2
www.des.1go.dk er dog bare at alm. billede med html ovenpå, via. nogle layers.
Avatar billede udvikler Nybegynder
15. april 2005 - 21:46 #3
Hvordan gør man så det med layers..?
Har du en tutorial på dansk ?
Avatar billede udvikler Nybegynder
16. april 2005 - 15:07 #4
lukker sprøgsmålet
har for mange åbne tråde kørene..

Men jeg takker for svarene ;)