Avatar billede cmau Nybegynder
15. april 2005 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lille logo rundt eller trekantet

Hejsa

Jeg søger en der vil lave et lille logo inden for max målene 100x120 farverne skal være:

E0E0E0
BABABA
CCCCCC
C2C2C2
FF5900
FF7E00
F7F7F7

Farverne kan ses på www.babegalleri.dk/farver.htm (Baggrunds farven tæller også med)

Logoet må gerne have et billede af en babe, men den skal bare være sort eller grå, så man kun kan se figuren op baben.

Logoet skal bruges som vandmærke og lille logo på forsiden på www.babegalleri.dk

I kan evt. læse på forsiden der inde hvad det handler om.

De eneste krav er at det er en cirkel elller trekant og de førnævnte farver.
Avatar billede oleknutsson Nybegynder
15. april 2005 - 17:52 #1
Kære cmau -

jeg har ikke lavet et logo til dig, da mit program er nede, men jeg forestiller mig, en syvtakket stjerne. På hver tak sidder en nøgen babe, der er ved at logge ind på din side. Når du kører musen henover deres babber siger de en kælen lyd, fx. "miauv" eller "zkønt" eller "meeer".
Alternativt kan du bruge en urinslæde, som dine besøgende kan fylde med virtuelt tis (det er lidt mere hardcore, men også sødt).

Jeg håber snart at se siden med min gode ide til et logo, jeg vil checke hver dag.

Kærlig hilsen,

din Ole Knutsson
Avatar billede cmau Nybegynder
15. april 2005 - 18:18 #2
Er du noget du vil lave eller hvad? Har ikke helt forstået hvad du mener?

Men hvis du gerne vil se et udkast af designet kan du se det på www.babegalleri.dk/main1.htm

Top logoet er dog ikke færdigt.
Avatar billede weblex Nybegynder
15. april 2005 - 20:35 #3
Jeg tror ikke du skal glæde dig for tidligt.

Brugeren oleknutsson blev oprettet kort tid inden hans indlæg - det tyder ikke ligefrem på seriøsitet. Men du kan måske håbe på en urinslæde...? ;o)
Avatar billede cmau Nybegynder
15. april 2005 - 22:50 #4
Hehe så jeg også lige efter han havde skrevet.

Men er der ikke andre der vil prøve på det jeg skrev allerøverst?
Avatar billede cmau Nybegynder
16. april 2005 - 14:23 #5
Hmm.. lukker. Hvis i har et forslag er det altid velkomment, så kan i altid få points.