Avatar billede fedora Nybegynder
15. april 2005 - 12:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Noget feedback og bedømmelse og forbedringer

Hej brugere på eksperten.dk
Jeg vil gerne have noget respons og noget feedback på
min hjemmeside. Giv gerne nogle forslag til hvad jeg kan gøre bedre. Der er nogle små problemer for dem der bruger Firefox..

Bedøm: www.TeamsF.Frac.Dk
Avatar billede cob Nybegynder
15. april 2005 - 12:29 #1
;-) "...små problemer for dem der bruger Firefox" - det er da vist en underdrivelse af rang...
Avatar billede motz2405 Nybegynder
15. april 2005 - 12:32 #2
LOL
Avatar billede fedora Nybegynder
15. april 2005 - 12:33 #3
De kan ikke se alt de grafiske... SÅdan var det sidst den blev test med Firefox..
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. april 2005 - 14:19 #4
Først og fremmest, den er helt gal i Firefox, hvis du kalder det små problemer så vil jeg nødig se et stort problem hos dig :o)

Nå men så måtte jeg jo finde den gamle IE browser frem.

Dit topbbaner er pænt, men dit design hænger ikke rigtig sammen, for det første prøv at centrere det, og lad siden gå helt op til toppen af browseren og helt ned, så der ikke er hvid luft hele vejen rundt om.

Dine hvide bokse rundt om overskrifterne i menuen er heller ikke gode, prøv at lave nogle pænere ved hjælp af det billedbehandlingsprogram du bruger.

Prøv evt at afslutte designet i bunden, så det ikke bare stopper med de 2 menuer.
Avatar billede fedora Nybegynder
17. april 2005 - 19:52 #5
Det vil sige du gerne vil se en height på 100%??
Jeg ved godt at mit grafiske ikke er det bedste, men det er jeg
en newbie til... Kan lige så godt være ærlig
Avatar billede fedora Nybegynder
30. april 2005 - 19:34 #6
Okay.. Er det sådan noget du mener..
www.teamsf.frac.dk/design.jpg
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. april 2005 - 19:42 #7
det ser bedre ud, synes dog stadig du mangler noget afslutning i bunden, evt med en bar hele vejen hen.
Avatar billede fedora Nybegynder
30. april 2005 - 19:47 #8
en bar...
Du tænker på en kasse der går tværs over skærmen i bunden...
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. april 2005 - 19:51 #9
ja måske bare en blå vertikal linie, så det bliver afsluttet
Avatar billede fedora Nybegynder
30. april 2005 - 19:54 #10
Okay... Når jeg så skal have det til at fylde hele skærmen tværs over med det design jeg har... Hvad skal jeg skrive i mit css... width: 100% eller... Skal bare have et lille pej og så skulle jeg være på rette vej
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. april 2005 - 19:56 #11
pas.... men ja prøv med width:100%
Avatar billede fedora Nybegynder
30. april 2005 - 19:57 #12
Okay det kan godt være jeg er bedre til php, men jeg burde få det her på plads..:D
Avatar billede stoiss Nybegynder
06. juni 2005 - 13:33 #13
Hmm... syntes ikke rigtig logoet passer ind, ellers er det designet :9

det ser mærkeligt ud med et mørkt logo, og så en lalleglad blå farve i resten af designet.

/Bjoler
Avatar billede fedora Nybegynder
30. juni 2005 - 15:59 #14
Jeg ved det godt... www.TeamsF.Frac.dk.. Det er en nyere side, hvad synes du om den.