Avatar billede jne Nybegynder
15. april 2005 - 10:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tv-out størrelse

Hej Eksperter...

Jeg har virkelig brug for noget hjælp hurtigst muligt på dette problem.

Jeg har TV-Out på min computer og når jeg afspiler en film bliver den også vist på tv'et computeren er forbundet til. Men mit problem er at filmen ikke vises helt ude til kanten på tv'et og det irriterer mig grusomt.

Det er et 16:9 fjernsyn, og film formatet burde være det samme... Men hvorfor er der en kant på 10-20 cm hele vejen rundt om billedet på tv'et?

Håber der er nogle eksperter der kan hjælpe...
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. april 2005 - 10:42 #1
Er det nvidia, du bruger. Så pröv tv-tool (har aldrig selv prövet det)
http://tvtool.info/index_e.htm
Avatar billede c-holst Novice
15. april 2005 - 21:03 #2
er det geforce, så prøv at gå herind

højreklik på skærm, vælg egenskaber, vælg indstillinger, vælg anvanceret, vælg
faneblad med kortets navn, vælg nview display..., højrklik på skærm nr 2(dit tv), vælg change resolutions, ving af i show only fysike resolutions.
leg lidt med det
Avatar billede jne Nybegynder
12. februar 2008 - 22:44 #3
Lukkes!