Avatar billede udvikler Nybegynder
14. april 2005 - 18:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave "flash" menu som ikke rigtigt er flash! hvordan laves det

Hejsa.. Prøv fx at kigge på denne side: www.m90.org
Læg mærke til deres menu: Det ligner at det er lavet iflash, men det er det ikk! Hvordan kan man egentlig lave sådan noget.. altså med noget der bevæger sig ?

altså selvfølgelig er der et script, men hvordan ser det ud, og hvor kan jeg læse mere om det - på dansk!
Avatar billede udvikler Nybegynder
14. april 2005 - 19:06 #1
Fandt forresten ud af at det er lavet i flash, men hvordan laver man det ? altså hvilket program skal man bruge.. Og hvor kan det downloades.. Det skal selvfølgelig være gratis hvis det er muligt :)
Avatar billede weblex Nybegynder
14. april 2005 - 19:29 #2
Macromedia Flash, Swish eller andre flashprogrammer.
Avatar billede stone Forsker
14. april 2005 - 19:31 #3
du kan lave det i swish2 og programmet koster ca 275,- du kan prøve programmet i 15 dage.

Tror ikke der findes et gratis program til at lave flash, men i kan jo rette mig hvis jeg tager fejl.. SS

men 275,- er ret billigt har selv et registreret swish2 og det er kanon til at lave simple flash på.

link:

http://www.swishzone.com/index.php?area=products&product=v2
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. april 2005 - 07:20 #4
du kan også hente en trial af macromedia flash MX som er klart bedre, og kan langt mere, men det koster tilgengæld også en del mer.

Swish er efter min mening også et ok program hvis du ik skal kunne lave det helt store.

www.macromedia.com
Avatar billede udvikler Nybegynder
16. april 2005 - 15:08 #5
lukker sprøgsmålet
har for mange åbne tråde kørene..

Men jeg takker for svarene ;)