Avatar billede trophymanager Nybegynder
13. april 2005 - 23:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dansk Online Managerspil.

Hej Alle.

Vi er to studerende på RUC der i vores fritid arbejder på at få stablet et online fodboldmanagerspil a la Hattrick (bare bedre sæføli :o)) og i denne forbindelse søger vi en gut/gutinde til at joine os.

Selve spillet er browser baseret og bliver lavet i php+mysql på en apache server. Desuden overvejer vi java til matchengine samt at udvide til med en javaapplet der gør spillet tilgængeligt via mobiltelefoner, så hvis du har forcer inden for nogle af disse områder eller rent grafisk (læs: som at tegne stadions, spillere m.m) så smid endelig en mail på gleiemeister@gmail.com.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
13. april 2005 - 23:45 #1
ad 1. Overskriften betyder selvfølgelig ikke at spillet kun skal være i Danmark. :P
Avatar billede trophymanager Nybegynder
17. april 2005 - 17:21 #2
Hmm.. Manglende henvendelser, vi er næsten færdige med designet af spillet. Hjemmesiden er halvvejs programmeret og vi er gået igang med kodningen af vores matchengine i Java. Jeg kan selv php og har sat apacheserveren op med mysql. Derudover er jeg gået i gang med java, men det kunne være rart med en ekstra interesseret på dette område.

Vores anden fyr stor primært for grafisk design og gameplay design.

:)

Nogen interesserede i at joine skal skynde sig! Ellers snupper vi alle gysserne selv :P
Avatar billede nfk Nybegynder
22. april 2005 - 23:55 #3
Er lavet: www.vman.dk over et år siden :)
Avatar billede trophymanager Nybegynder
27. april 2005 - 23:25 #4
jaja.. Og hattrick.com og managerzone.com..

Vi har bare nogen ting der gør vores bedre :P

Og vi er 4 nu. Har en javagut med. Better hurry!
Avatar billede nfk Nybegynder
28. april 2005 - 20:36 #5
Hvis det er et 100% seriøst projekt dvs. at i har et økonomisk grundlag for at føre projektet ud i livet så kan jeg godt hjælpe med noget grafik jeg har bla. nogle pixel tegnede stadion liggende som jeg en gang lavede til vman men som aldrig blev brugt.

/nfk
Avatar billede trophymanager Nybegynder
29. april 2005 - 23:27 #6
Det er 100% seriøst men også selvfinansierende, og da det ikke er startet endnu har vi jo så af gode grunden ingen penge.. Du kan evt smide mig en mail på gleiemeister@gmail.com så kan jeg fortælle dig lidt mere i detaljer.. Kun også godt tænke mig at se det stadion. Hvis det kan la sig gøre. :)
Avatar billede nfk Nybegynder
02. maj 2005 - 18:56 #7
Mail sendt...
Avatar billede trophymanager Nybegynder
07. maj 2005 - 00:00 #8
jeg lukker boys