Avatar billede quimby Nybegynder
12. april 2005 - 20:44 Der er 3 kommentarer

"Holder" ctrl tasten nede

Hej.

Jeg er ved at få grå hår af at min computer nogen gange tror at den holder ctrl tasten nede.. Nogen gang går den pludselig i  "CTRL-mode" og kun hvis jeg trykker på de rigtige taster (og ander ikke hvad det er for nogle, er lykkedes lidt tilfældigt) "slår den det fra". Er der nogen som har erfaringer med dette eller ved noget om det? Har kørt antivirus, spyware og det hele og har ikke ændret sig her efter...

Mvh.

Søren Malling
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2005 - 20:50 #1
Ja det skyldes stickykesy eller på dasnk filtertaster, det kan slås fra under tilbehør og hjælp til handicappede.
Avatar billede quimby Nybegynder
12. april 2005 - 21:03 #2
Glemte at skrive at disse er slået fra. Undskyld den manglende information, men dette har hellere ikke reddet mit problem.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. april 2005 - 21:41 #3
Prøv at fedte med "filtertaster til/fra" - jeg synes at have hørt om det før at den alligevel havde husket 'noget' derfra indtil man manuelt slog det til [OK] og fra igen [OK]...