Avatar billede cyper-master Nybegynder
12. april 2005 - 14:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fjernsupport virker nada

hej

jeg prøve at bruge msn fjernsupport men den virker ikke. hvis det er en der bed mig om hjælp siger den.forkert navn værten finds ikke eller sådan noget. hvis det er mig sker der ike noget. hvad skl jeg gøre
Avatar billede draco999 Nybegynder
12. april 2005 - 14:42 #1
Hvis du har windows Firewall slået til skal Du ind og sæt V i tillad Fjernsupport elers sker der slet ikke noget, du skal også ind i SYstem og Tillade at komputer må sende Fjernsupport, det er ret lamt da folk som man normalt vil hjælpe ret meget om komputer.
Avatar billede cyper-master Nybegynder
12. april 2005 - 14:47 #2
har jeg gjordt men det lort vikre stadig ikke
Avatar billede draco999 Nybegynder
12. april 2005 - 14:59 #3
Nu er det også ved den Komputer som skal Fjernsupportes det skal gøres..
Hvis det er den du sidder ved så har jeg ikke noget svar til dig desvære