Avatar billede ebe Praktikant
10. april 2005 - 17:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

godt abonnement med flat-rate

Hej,
en af mine venner vil gerne have adsl med flatrate. hvem har et godt tilbud for tiden?

venlig hilsen
Ebe
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. april 2005 - 17:46 #1
TDC, De dobler hastigheden inden sommer, uden at røre ved prisen.
Avatar billede ebe Praktikant
10. april 2005 - 17:47 #2
hvad med prisen?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. april 2005 - 17:49 #3
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_om_ub

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=27678
TDC svarer nu igen på debatten om de høje danske priser på bredbånd og fordobler hastigheden på alle TDCs bredbåndsprodukter - til samme pris. Det slår dog endnu ikke Cybercitys priser, der alligevel overvejer modtræk. Tilbuddet fra TDC gælder alle produkter, fra privatkunder til erhvervskunder samt TDC Kabel-tvs Webspeed kunder. Bredere båndbredde kan sætte turbo på udviklingen for video-on-demand på internettet, herunder den nye Sputnik Film fra TV2 og Nordisk Film (Berlingske Tidende og Børsen)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. april 2005 - 17:50 #4
Alle TDC priser finder du her: http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_priser De angivne hastigheder er de nuværende der bliver fordoblet!
Avatar billede ebe Praktikant
10. april 2005 - 18:09 #5
takker, gider du lægge et svar? han har bestillt.
Avatar billede ranglen Nybegynder
10. april 2005 - 18:35 #6
Nu er det så ikke alle hastighederne der bliver fordoblet. 2 MBit og op efter bliver ikke, dog skulle prisen vist falde for disse
Avatar billede ebe Praktikant
10. april 2005 - 18:44 #7
jeps, men vi har diskuteret længe om det skulle være tdc, selvom de er nogle rigtige rø.....  Men:
1. det går hurtigt.
2. han bliver ved med at have telefonforbindelse i mellemtiden. jeg har set nogle gange, at telefonen forsvandt i flere uger i overgangstiden.
3. tdc er vel efterhånden så presset at dårlig omtale, at de er nødt til at sætte priserne ned...
4. han bruger lige så mange penge på sin tdc isdn forbindelse, som en adsl koster hos tdc

sammenlagt, bliver det tdc.  så james_t_dk, gider du lægge svar?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. april 2005 - 07:33 #8
svar
Avatar billede ebe Praktikant
11. april 2005 - 17:35 #9
takker:)
Avatar billede jensanders Nybegynder
22. juni 2005 - 21:14 #10