Avatar billede jensen5 Nybegynder
09. april 2005 - 23:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Driver til netkort

Efter mit skift til Stofa vil min computer ikke automatisk lukke ned mere, dette skal gøres manuelt. Fik et tip her på siden om opdatering af netkort. Hvor finder jeg sådan en opdatering, kortet er et Realtek RTL8139 Family.
Håber nogen kan hjælpe. Fik svar fra andre som havde samme problem ved skift til Stofa.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
09. april 2005 - 23:56 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2005 - 00:06 #2
Avatar billede krofar Nybegynder
10. april 2005 - 08:38 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2005 - 11:20 #6
krofar render vist med point ;)
(realtek.com var nede igår...)
Avatar billede jensen5 Nybegynder
10. april 2005 - 13:53 #7
Har prøvet at downloade nye drivere, desværre uden det hjalp på mit problem, men takker for links, pointen smider jeg til krofar svar.