Avatar billede friis3450 Nybegynder
09. april 2005 - 17:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Over 100 mærkelige processer ved opstart!

Hej alle eksperter!

Jeg har for nyligt fået en meget underligt problem!. Hver gang computeren startes, startes opmod 150 underlige processor med difuse navne såsom rpcmgzmp.exe osv.. De optager samtlig ram og de har alle et højt PID (fra omkring 1500 og op).. Jeg har skannet computeren for virus (Har Symantec Antivirus 9 Corporate) og har ligeledes skannet den med Adaware Professional med opdaterede definitioner uden resultat..

En løsning på dette problem ville være helt fantastisk!

Et screenshot kan ses her: http://www.03b.dk/screen1.jpg

Jeg vil give 200 point for en løsning på dette problem!

Venlig Hilsen
Christian
Avatar billede kalp Novice
09. april 2005 - 17:23 #1
Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede friis3450 Nybegynder
09. april 2005 - 21:47 #2
Yessirs.. Kender godt hijack  - havde selvfølgelig bare ik tænkt på det :p

Jeg er ike lige hjemme i øjeblikket, men jeg vender tilbage i morgen..

Tak for din hjælp!
Avatar billede kalp Novice
09. april 2005 - 21:47 #3
Det i orden:) og den er helt bestemt nødvendigt! bliver sørme spændende at se den log:o) hehe
Avatar billede friis3450 Nybegynder
10. april 2005 - 12:11 #4
Hey kalp.. Så har jeg checket den med hijack og DAMN et resultat :| .. Computeren er vist i den grad blevet hijacked :)..

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 12:09:01, on 10-04-2005
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\NavNT\defwatch.exe
C:\Programmer\NavNT\rtvscan.exe
C:\Programmer\Kodak\Kodak EasyShare software\bin\ptssvc.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Programmer\NavNT\vptray.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\WINNT\system32\MsgSys.EXE
C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\G001-1.0.24.0\gnotify.exe
C:\winnt\system32\hpudblhb.exe
C:\winnt\system32\spiqntay.exe
C:\winnt\system32\nmothwsl.exe
C:\winnt\system32\ecizyxxo.exe
C:\winnt\system32\ijhcrwjy.exe
C:\winnt\system32\tjcyrrhu.exe
C:\winnt\system32\lyskjixn.exe
C:\winnt\system32\yjcbnlpd.exe
C:\winnt\system32\goblqbuj.exe
C:\winnt\system32\pvoalfei.exe
C:\winnt\system32\cdjgbxuy.exe
C:\winnt\system32\gqwidmjm.exe
C:\winnt\system32\ukpxyptm.exe
C:\winnt\system32\rfjdkahs.exe
C:\winnt\system32\dbnrduhx.exe
C:\DOCUME~1\Lisbet\LOKALE~1\Temp\qdelwbi.tmp
C:\winnt\system32\uqdzbubf.exe
C:\winnt\system32\drwtsn32.exe
C:\winnt\system32\mshyumqu.exe
C:\winnt\system32\drwtsn32.exe
C:\DOCUME~1\Lisbet\LOKALE~1\Temp\qdelwbi.tmp
C:\winnt\system32\drwtsn32.exe
C:\winnt\system32\ejrhfxsa.exe
C:\winnt\system32\drwtsn32.exe
C:\winnt\system32\jhgcluvh.exe
C:\winnt\system32\mzyiwtpv.exe
C:\winnt\system32\fnlosxop.exe
C:\winnt\system32\qhcmrxiw.exe
C:\winnt\system32\aymyepil.exe
C:\winnt\system32\rpcmgzmp.exe
C:\DOCUME~1\Lisbet\LOKALE~1\Temp\qdelwbi.tmp
C:\winnt\system32\ecvzhqeg.exe
C:\winnt\system32\drwtsn32.exe
C:\winnt\system32\thwbqrkz.exe
C:\winnt\system32\xokwvfeg.exe
C:\winnt\system32\mltqwfka.exe
C:\winnt\system32\arukfyit.exe
C:\winnt\system32\efahjudb.exe
C:\winnt\system32\ecdfdnhq.exe
C:\winnt\system32\qzixzrdz.exe
C:\winnt\system32\fgupwftr.exe
C:\winnt\system32\ikvkjwiw.exe
C:\winnt\system32\ljbcqvnm.exe
C:\winnt\system32\dzllbgos.exe
C:\winnt\system32\aocwznkf.exe
C:\winnt\system32\fzuvzdmk.exe
C:\winnt\system32\zcitbzbh.exe
C:\winnt\system32\qctigngc.exe
C:\winnt\system32\vdnxrgcm.exe
C:\winnt\system32\yohbqlol.exe
C:\winnt\system32\iptdwuuq.exe
C:\winnt\system32\xtmroqbn.exe
C:\winnt\system32\dlgkhkpk.exe
C:\winnt\system32\ipxcgrog.exe
C:\DOCUME~1\Lisbet\LOKALE~1\Temp\qdelwbi.tmp
C:\winnt\system32\xgfydrhn.exe
C:\winnt\system32\drwtsn32.exe
C:\Documents and Settings\Lisbet\Skrivebord\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ycomp_wave/defaults/sb/*http://www.yahoo.com/search/ie.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ycomp_wave/defaults/sp/*http://www.yahoo.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ycomp_wave/defaults/su/*http://www.yahoo.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\system32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINNT\System32\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\Programmer\NavNT\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPWH myPrintMileage Agent] C:\Programmer\Hewlett-Packard\hp business inkjet 1100 series\Toolbox\mpm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\G001-1.0.24.0\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PDKDQBMW] c:\winnt\system32\pdkdqbmw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VJWQJZRM] c:\winnt\system32\vjwqjzrm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HGTTSDQZ] c:\winnt\system32\hgttsdqz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DMVAOUYM] c:\winnt\system32\dmvaouym.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CUOZBQVC] c:\winnt\system32\cuozbqvc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UEBLABQK] c:\winnt\system32\ueblabqk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GJLSAENZ] c:\winnt\system32\gjlsaenz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SDUSJKHY] c:\winnt\system32\sdusjkhy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YTCAMUSN] c:\winnt\system32\ytcamusn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FPFLXGAM] c:\winnt\system32\fpflxgam.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PMYFLBRV] c:\winnt\system32\pmyflbrv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YKSDOQTR] c:\winnt\system32\yksdoqtr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FEDRQQGO] c:\winnt\system32\fedrqqgo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LMLCZXSG] c:\winnt\system32\lmlczxsg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TSUSKAQK] c:\winnt\system32\tsuskaqk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JRNIJILL] c:\winnt\system32\jrnijill.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UOBOBWKU] c:\winnt\system32\uobobwku.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FUNOWANG] c:\winnt\system32\funowang.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TRUSHYLY] c:\winnt\system32\trushyly.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DAELZKIL] c:\winnt\system32\daelzkil.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZMUOAYGY] c:\winnt\system32\zmuoaygy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SOUBSEFF] c:\winnt\system32\soubseff.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PQVSFOYS] c:\winnt\system32\pqvsfoys.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QIZJCKIP] c:\winnt\system32\qizjckip.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NXPUAREC] c:\winnt\system32\nxpuarec.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TVCODLWB] c:\winnt\system32\tvcodlwb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XMGAGPWC] c:\winnt\system32\xmgagpwc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EYMEEALK] c:\winnt\system32\eymeealk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IXBHJWNR] c:\winnt\system32\ixbhjwnr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PEADNGUI] c:\winnt\system32\peadngui.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GIYLZGIE] c:\winnt\system32\giylzgie.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GNBSNNBU] c:\winnt\system32\gnbsnnbu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SZKJTHUO] c:\winnt\system32\szkjthuo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HTZGBCVF] c:\winnt\system32\htzgbcvf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UHBHWYXM] c:\winnt\system32\uhbhwyxm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AXOVHZWF] c:\winnt\system32\axovhzwf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CRRQLFDG] c:\winnt\system32\crrqlfdg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KPHOBVWJ] c:\winnt\system32\kphobvwj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GOWIHRZQ] c:\winnt\system32\gowihrzq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HQCVMVST] c:\winnt\system32\hqcvmvst.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EACDCWIW] c:\winnt\system32\eacdcwiw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [REBXYNXA] c:\winnt\system32\rebxynxa.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XNPAMNKP] c:\winnt\system32\xnpamnkp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UDVDVTQC] c:\winnt\system32\udvdvtqc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YAVAJUQC] c:\winnt\system32\yavajuqc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EPXOWUQV] c:\winnt\system32\epxowuqv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NVLHKQLM] c:\winnt\system32\nvlhkqlm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [OHHDFBCJ] c:\winnt\system32\ohhdfbcj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ICJBDPIB] c:\winnt\system32\icjbdpib.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CBOOLOLZ] c:\winnt\system32\cboololz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VYXFPXDN] c:\winnt\system32\vyxfpxdn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JCBLOAMB] c:\winnt\system32\jcbloamb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JXOXRALO] c:\winnt\system32\jxoxralo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CYXJNVWU] c:\winnt\system32\cyxjnvwu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KOVQBVUV] c:\winnt\system32\kovqbvuv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PCGAEVZG] c:\winnt\system32\pcgaevzg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AJKQOEQQ] c:\winnt\system32\ajkqoeqq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MWAZNVUZ] c:\winnt\system32\mwaznvuz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CVFZEFUH] c:\winnt\system32\cvfzefuh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YSUGMMHG] c:\winnt\system32\ysugmmhg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ALQTPYYL] c:\winnt\system32\alqtpyyl.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [OPIBVVAY] c:\winnt\system32\opibvvay.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PVQFRIPG] c:\winnt\system32\pvqfripg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HCXYTBNE] c:\winnt\system32\hcxytbne.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AZAWMIPC] c:\winnt\system32\azawmipc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GMTLCIYH] c:\winnt\system32\gmtlciyh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [WEJVUHES] c:\winnt\system32\wejvuhes.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LDBVNEKW] c:\winnt\system32\ldbvnekw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YEOZXVLR] c:\winnt\system32\yeozxvlr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TNIPGOVS] c:\winnt\system32\tnipgovs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XTREWZGJ] c:\winnt\system32\xtrewzgj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NMCOQQHV] c:\winnt\system32\nmcoqqhv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MEQXAEDP] c:\winnt\system32\meqxaedp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [OOMEIKBD] c:\winnt\system32\oomeikbd.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BXNSGIOK] c:\winnt\system32\bxnsgiok.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BZKDMWRW] c:\winnt\system32\bzkdmwrw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZXWNGITP] c:\winnt\system32\zxwngitp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PPIDBTAF] c:\winnt\system32\ppidbtaf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LPQINXJJ] c:\winnt\system32\lpqinxjj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LVXULYOM] c:\winnt\system32\lvxulyom.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BBFOFPWF] c:\winnt\system32\bbfofpwf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ABXOMQMF] c:\winnt\system32\abxomqmf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VVSYRPBS] c:\winnt\system32\vvsyrpbs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QPUCTPMR] c:\winnt\system32\qpuctpmr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GWQYSIOS] c:\winnt\system32\gwqysios.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DQKIJKNU] c:\winnt\system32\dqkijknu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SZCMLUWP] c:\winnt\system32\szcmluwp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MMVPIYBC] c:\winnt\system32\mmvpiybc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IZOLOLZZ] c:\winnt\system32\izololzz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MHLDYYZS] c:\winnt\system32\mhldyyzs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EVTFNRCC] c:\winnt\system32\evtfnrcc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BBTANRAV] c:\winnt\system32\bbtanrav.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EASNZPWY] c:\winnt\system32\easnzpwy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [RODQLIXK] c:\winnt\system32\rodqlixk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XMICUGVZ] c:\winnt\system32\xmicugvz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MXVXDXWI] c:\winnt\system32\mxvxdxwi.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MFRXCGAW] c:\winnt\system32\mfrxcgaw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MIVZBMFH] c:\winnt\system32\mivzbmfh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BKRRDZGP] c:\winnt\system32\bkrrdzgp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PDULZQAW] c:\winnt\system32\pdulzqaw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NUWJTJWV] c:\winnt\system32\nuwjtjwv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ABQTFEYO] c:\winnt\system32\abqtfeyo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PSWQMXHC] c:\winnt\system32\pswqmxhc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XDYJTNTA] c:\winnt\system32\xdyjtnta.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ICEKTTCR] c:\winnt\system32\icekttcr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XVUNOLCB] c:\winnt\system32\xvunolcb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LOOUIZFP] c:\winnt\system32\loouizfp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TTGXCUBX] c:\winnt\system32\ttgxcubx.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YTWNAZGN] c:\winnt\system32\ytwnazgn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KNVTZGIU] c:\winnt\system32\knvtzgiu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NXPVXXTA] c:\winnt\system32\nxpvxxta.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FDGFRESB] c:\winnt\system32\fdgfresb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZLASZPDI] c:\winnt\system32\zlaszpdi.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NOFMMMRU] c:\winnt\system32\nofmmmru.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AUFDTVBC] c:\winnt\system32\aufdtvbc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QGVMMXIJ] c:\winnt\system32\qgvmmxij.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZZUEEHRJ] c:\winnt\system32\zzueehrj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ABARILKM] c:\winnt\system32\abarilkm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QRRNMGDV] c:\winnt\system32\qrrnmgdv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HIBRRNWV] c:\winnt\system32\hibrrnwv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NUZWSPYH] c:\winnt\system32\nuzwspyh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BXULODCY] c:\winnt\system32\bxulodcy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UOAZWKZL] c:\winnt\system32\uoazwkzl.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IJEEGHXB] c:\winnt\system32\ijeeghxb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IHHTZSTQ] c:\winnt\system32\ihhtzstq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [WVVBMXZB] c:\winnt\system32\wvvbmxzb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YKHFERMC] c:\winnt\system32\ykhfermc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HDYCGCZG] c:\winnt\system32\hdycgczg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BUNGNEXN] c:\winnt\system32\bungnexn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CRQEHXUC] c:\winnt\system32\crqehxuc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JHGZBGVZ] c:\winnt\system32\jhgzbgvz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TUIESWKW] c:\winnt\system32\tuieswkw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XZAKXJIM] c:\winnt\system32\xzakxjim.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BKYLWYGX] c:\winnt\system32\bkylwygx.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KFAYZXFO] c:\winnt\system32\kfayzxfo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VPKMHFTM] c:\winnt\system32\vpkmhftm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SHORMRRH] c:\winnt\system32\shormrrh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IDOTPLRN] c:\winnt\system32\idotplrn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SLIHEVDU] c:\winnt\system32\slihevdu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YLHPQEIE] c:\winnt\system32\ylhpqeie.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LFGCFKRS] c:\winnt\system32\lfgcfkrs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZLSBYWAY] c:\winnt\system32\zlsbyway.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CKQUVEDO] c:\winnt\system32\ckquvedo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GTCXJHFO] c:\winnt\system32\gtcxjhfo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VXUZQIZR] c:\winnt\system32\vxuzqizr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GHDESHAX] c:\winnt\system32\ghdeshax.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YANAIBMS] c:\winnt\system32\yanaibms.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UYBNDSUR] c:\winnt\system32\uybndsur.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [WARMXDEL] c:\winnt\system32\warmxdel.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YJFOBBXV] c:\winnt\system32\yjfobbxv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DWCPIPEK] c:\winnt\system32\dwcpipek.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HGCLEUZM] c:\winnt\system32\hgcleuzm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PQIEGHLP] c:\winnt\system32\pqieghlp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PBZZYOWW] c:\winnt\system32\pbzzyoww.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MRBXTLPY] c:\winnt\system32\mrbxtlpy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VDZHFHVY] c:\winnt\system32\vdzhfhvy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QYAJAXMH] c:\winnt\system32\qyajaxmh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QTOQLMES] c:\winnt\system32\qtoqlmes.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HVQKOLYS] c:\winnt\system32\hvqkolys.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BUGDKMBH] c:\winnt\system32\bugdkmbh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HPUDBLHB] c:\winnt\system32\hpudblhb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SPIQNTAY] c:\winnt\system32\spiqntay.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BNNWKLGZ] c:\winnt\system32\bnnwklgz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PQSKLSJT] c:\winnt\system32\pqsklsjt.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NMOTHWSL] c:\winnt\system32\nmothwsl.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UUKUKAIP] c:\winnt\system32\uukukaip.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NGUDULSG] c:\winnt\system32\ngudulsg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ECIZYXXO] c:\winnt\system32\ecizyxxo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VMVKCMNP] c:\winnt\system32\vmvkcmnp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XULULIMG] c:\winnt\system32\xululimg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AQNFDMGO] c:\winnt\system32\aqnfdmgo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IJHCRWJY] c:\winnt\system32\ijhcrwjy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VLJFKSBC] c:\winnt\system32\vljfksbc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UGMVVAFI] c:\winnt\system32\ugmvvafi.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [RISRHBWQ] c:\winnt\system32\risrhbwq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TJCYRRHU] c:\winnt\system32\tjcyrrhu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LYSKJIXN] c:\winnt\system32\lyskjixn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YJCBNLPD] c:\winnt\system32\yjcbnlpd.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GOBLQBUJ] c:\winnt\system32\goblqbuj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PVOALFEI] c:\winnt\system32\pvoalfei.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CDJGBXUY] c:\winnt\system32\cdjgbxuy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GQWIDMJM] c:\winnt\system32\gqwidmjm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UKPXYPTM] c:\winnt\system32\ukpxyptm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CRPNIWQF] c:\winnt\system32\crpniwqf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [RFJDKAHS] c:\winnt\system32\rfjdkahs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FZAEHBZA] c:\winnt\system32\fzaehbza.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DBNRDUHX] c:\winnt\system32\dbnrduhx.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UQDZBUBF] c:\winnt\system32\uqdzbubf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [WZDUNHEV] c:\winnt\system32\wzdunhev.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MSHYUMQU] c:\winnt\system32\mshyumqu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EJRHFXSA] c:\winnt\system32\ejrhfxsa.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JHGCLUVH] c:\winnt\system32\jhgcluvh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BOSBGXYT] c:\winnt\system32\bosbgxyt.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MZYIWTPV] c:\winnt\system32\mzyiwtpv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FNLOSXOP] c:\winnt\system32\fnlosxop.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QHCMRXIW] c:\winnt\system32\qhcmrxiw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AYMYEPIL] c:\winnt\system32\aymyepil.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CFFUFETH] c:\winnt\system32\cffufeth.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [RPCMGZMP] c:\winnt\system32\rpcmgzmp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SKTEWXNK] c:\winnt\system32\sktewxnk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ECVZHQEG] c:\winnt\system32\ecvzhqeg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [THWBQRKZ] c:\winnt\system32\thwbqrkz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XOKWVFEG] c:\winnt\system32\xokwvfeg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MLTQWFKA] c:\winnt\system32\mltqwfka.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ARUKFYIT] c:\winnt\system32\arukfyit.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EFAHJUDB] c:\winnt\system32\efahjudb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ECDFDNHQ] c:\winnt\system32\ecdfdnhq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ABRZIKCX] c:\winnt\system32\abrzikcx.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QZIXZRDZ] c:\winnt\system32\qzixzrdz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XVTASCCZ] c:\winnt\system32\xvtasccz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FGUPWFTR] c:\winnt\system32\fgupwftr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IKVKJWIW] c:\winnt\system32\ikvkjwiw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LJBCQVNM] c:\winnt\system32\ljbcqvnm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DZLLBGOS] c:\winnt\system32\dzllbgos.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XHRSQUAU] c:\winnt\system32\xhrsquau.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AOCWZNKF] c:\winnt\system32\aocwznkf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FZUVZDMK] c:\winnt\system32\fzuvzdmk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZCITBZBH] c:\winnt\system32\zcitbzbh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FHUCHGEV] c:\winnt\system32\fhuchgev.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QCTIGNGC] c:\winnt\system32\qctigngc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GKHPFJHY] c:\winnt\system32\gkhpfjhy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VDNXRGCM] c:\winnt\system32\vdnxrgcm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KNYRIKCT] c:\winnt\system32\knyrikct.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YOHBQLOL] c:\winnt\system32\yohbqlol.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FJNNNWLS] c:\winnt\system32\fjnnnwls.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IPTDWUUQ] c:\winnt\system32\iptdwuuq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XTMROQBN] c:\winnt\system32\xtmroqbn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CODUNQSW] c:\winnt\system32\codunqsw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DLGKHKPK] c:\winnt\system32\dlgkhkpk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IPXCGROG] c:\winnt\system32\ipxcgrog.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XGFYDRHN] c:\winnt\system32\xgfydrhn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CDIOQMQH] c:\winnt\system32\cdioqmqh.exe /install
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINNT\system32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINNT\system32\msjava.dll
O16 - DPF: {2D827566-0DFD-4ABA-A396-F66F8FA9C44F} (WmMenuCtrl Class) - http://194.192.110.165/WmWebPopupMenu.dll
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - https://www.ibm.com/pc/support/access/sdccommon/download/IbmEgath.cab
O16 - DPF: {88D969C0-F192-11D4-A65F-0040963251E5} (XML DOM Document 4.0) - file://C:\WINNT\msxml4.cab
O16 - DPF: {ABCCB0F0-514E-4BA6-989D-C67E5DBC2946} - https://netbank.bgbank.dk/download/keydownload/BG/KeyDownloader.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINNT\system32\NavLogon.dll
O23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - C:\Programmer\NavNT\defwatch.exe
O23 - Service: Logical Disk Manager Administrative Service (dmadmin) - VERITAS Software Corp. - C:\WINNT\System32\dmadmin.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Client (Norton AntiVirus Server) - Symantec Corporation - C:\Programmer\NavNT\rtvscan.exe
O23 - Service: ptssvc - KODAK - C:\Programmer\Kodak\Kodak EasyShare software\bin\ptssvc.exe
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 13:21 #5
argh!!!!!!!! sygt ! jeg ser på den hehe
Avatar billede friis3450 Nybegynder
10. april 2005 - 13:31 #6
Ellers tak.. Jeg har fikset det!.. Jeg fandt ud af at alle de små entries lå i tilføj/fjern programmer og jeg fjernede dem dermed en for en.. derefter fjernede jeg alle mistænkelige processer i hijack. Så nu funker det.. Du må godt få pointene da du ledte mig på vej :)

Bare lige lav en svar-tråd..
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 13:31 #7
Hokus Pokus og BAM!!!

Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart. Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelttjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

O4 - HKLM\..\Run: [PDKDQBMW] c:\winnt\system32\pdkdqbmw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VJWQJZRM] c:\winnt\system32\vjwqjzrm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HGTTSDQZ] c:\winnt\system32\hgttsdqz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DMVAOUYM] c:\winnt\system32\dmvaouym.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CUOZBQVC] c:\winnt\system32\cuozbqvc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UEBLABQK] c:\winnt\system32\ueblabqk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GJLSAENZ] c:\winnt\system32\gjlsaenz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SDUSJKHY] c:\winnt\system32\sdusjkhy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YTCAMUSN] c:\winnt\system32\ytcamusn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FPFLXGAM] c:\winnt\system32\fpflxgam.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PMYFLBRV] c:\winnt\system32\pmyflbrv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YKSDOQTR] c:\winnt\system32\yksdoqtr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FEDRQQGO] c:\winnt\system32\fedrqqgo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LMLCZXSG] c:\winnt\system32\lmlczxsg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TSUSKAQK] c:\winnt\system32\tsuskaqk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JRNIJILL] c:\winnt\system32\jrnijill.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UOBOBWKU] c:\winnt\system32\uobobwku.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FUNOWANG] c:\winnt\system32\funowang.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TRUSHYLY] c:\winnt\system32\trushyly.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DAELZKIL] c:\winnt\system32\daelzkil.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZMUOAYGY] c:\winnt\system32\zmuoaygy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SOUBSEFF] c:\winnt\system32\soubseff.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PQVSFOYS] c:\winnt\system32\pqvsfoys.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QIZJCKIP] c:\winnt\system32\qizjckip.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NXPUAREC] c:\winnt\system32\nxpuarec.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TVCODLWB] c:\winnt\system32\tvcodlwb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XMGAGPWC] c:\winnt\system32\xmgagpwc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EYMEEALK] c:\winnt\system32\eymeealk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IXBHJWNR] c:\winnt\system32\ixbhjwnr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PEADNGUI] c:\winnt\system32\peadngui.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GIYLZGIE] c:\winnt\system32\giylzgie.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GNBSNNBU] c:\winnt\system32\gnbsnnbu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SZKJTHUO] c:\winnt\system32\szkjthuo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HTZGBCVF] c:\winnt\system32\htzgbcvf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UHBHWYXM] c:\winnt\system32\uhbhwyxm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AXOVHZWF] c:\winnt\system32\axovhzwf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CRRQLFDG] c:\winnt\system32\crrqlfdg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KPHOBVWJ] c:\winnt\system32\kphobvwj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GOWIHRZQ] c:\winnt\system32\gowihrzq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HQCVMVST] c:\winnt\system32\hqcvmvst.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EACDCWIW] c:\winnt\system32\eacdcwiw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [REBXYNXA] c:\winnt\system32\rebxynxa.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XNPAMNKP] c:\winnt\system32\xnpamnkp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UDVDVTQC] c:\winnt\system32\udvdvtqc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YAVAJUQC] c:\winnt\system32\yavajuqc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EPXOWUQV] c:\winnt\system32\epxowuqv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NVLHKQLM] c:\winnt\system32\nvlhkqlm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [OHHDFBCJ] c:\winnt\system32\ohhdfbcj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ICJBDPIB] c:\winnt\system32\icjbdpib.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CBOOLOLZ] c:\winnt\system32\cboololz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VYXFPXDN] c:\winnt\system32\vyxfpxdn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JCBLOAMB] c:\winnt\system32\jcbloamb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JXOXRALO] c:\winnt\system32\jxoxralo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CYXJNVWU] c:\winnt\system32\cyxjnvwu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KOVQBVUV] c:\winnt\system32\kovqbvuv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PCGAEVZG] c:\winnt\system32\pcgaevzg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AJKQOEQQ] c:\winnt\system32\ajkqoeqq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MWAZNVUZ] c:\winnt\system32\mwaznvuz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CVFZEFUH] c:\winnt\system32\cvfzefuh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YSUGMMHG] c:\winnt\system32\ysugmmhg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ALQTPYYL] c:\winnt\system32\alqtpyyl.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [OPIBVVAY] c:\winnt\system32\opibvvay.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PVQFRIPG] c:\winnt\system32\pvqfripg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HCXYTBNE] c:\winnt\system32\hcxytbne.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AZAWMIPC] c:\winnt\system32\azawmipc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GMTLCIYH] c:\winnt\system32\gmtlciyh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [WEJVUHES] c:\winnt\system32\wejvuhes.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LDBVNEKW] c:\winnt\system32\ldbvnekw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YEOZXVLR] c:\winnt\system32\yeozxvlr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TNIPGOVS] c:\winnt\system32\tnipgovs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XTREWZGJ] c:\winnt\system32\xtrewzgj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NMCOQQHV] c:\winnt\system32\nmcoqqhv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MEQXAEDP] c:\winnt\system32\meqxaedp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [OOMEIKBD] c:\winnt\system32\oomeikbd.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BXNSGIOK] c:\winnt\system32\bxnsgiok.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BZKDMWRW] c:\winnt\system32\bzkdmwrw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZXWNGITP] c:\winnt\system32\zxwngitp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PPIDBTAF] c:\winnt\system32\ppidbtaf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LPQINXJJ] c:\winnt\system32\lpqinxjj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LVXULYOM] c:\winnt\system32\lvxulyom.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BBFOFPWF] c:\winnt\system32\bbfofpwf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ABXOMQMF] c:\winnt\system32\abxomqmf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VVSYRPBS] c:\winnt\system32\vvsyrpbs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QPUCTPMR] c:\winnt\system32\qpuctpmr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GWQYSIOS] c:\winnt\system32\gwqysios.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DQKIJKNU] c:\winnt\system32\dqkijknu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SZCMLUWP] c:\winnt\system32\szcmluwp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MMVPIYBC] c:\winnt\system32\mmvpiybc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IZOLOLZZ] c:\winnt\system32\izololzz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MHLDYYZS] c:\winnt\system32\mhldyyzs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EVTFNRCC] c:\winnt\system32\evtfnrcc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BBTANRAV] c:\winnt\system32\bbtanrav.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EASNZPWY] c:\winnt\system32\easnzpwy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [RODQLIXK] c:\winnt\system32\rodqlixk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XMICUGVZ] c:\winnt\system32\xmicugvz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MXVXDXWI] c:\winnt\system32\mxvxdxwi.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MFRXCGAW] c:\winnt\system32\mfrxcgaw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MIVZBMFH] c:\winnt\system32\mivzbmfh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BKRRDZGP] c:\winnt\system32\bkrrdzgp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PDULZQAW] c:\winnt\system32\pdulzqaw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NUWJTJWV] c:\winnt\system32\nuwjtjwv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ABQTFEYO] c:\winnt\system32\abqtfeyo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PSWQMXHC] c:\winnt\system32\pswqmxhc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XDYJTNTA] c:\winnt\system32\xdyjtnta.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ICEKTTCR] c:\winnt\system32\icekttcr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XVUNOLCB] c:\winnt\system32\xvunolcb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LOOUIZFP] c:\winnt\system32\loouizfp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TTGXCUBX] c:\winnt\system32\ttgxcubx.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YTWNAZGN] c:\winnt\system32\ytwnazgn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KNVTZGIU] c:\winnt\system32\knvtzgiu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NXPVXXTA] c:\winnt\system32\nxpvxxta.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FDGFRESB] c:\winnt\system32\fdgfresb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZLASZPDI] c:\winnt\system32\zlaszpdi.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NOFMMMRU] c:\winnt\system32\nofmmmru.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AUFDTVBC] c:\winnt\system32\aufdtvbc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QGVMMXIJ] c:\winnt\system32\qgvmmxij.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZZUEEHRJ] c:\winnt\system32\zzueehrj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ABARILKM] c:\winnt\system32\abarilkm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QRRNMGDV] c:\winnt\system32\qrrnmgdv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HIBRRNWV] c:\winnt\system32\hibrrnwv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NUZWSPYH] c:\winnt\system32\nuzwspyh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BXULODCY] c:\winnt\system32\bxulodcy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UOAZWKZL] c:\winnt\system32\uoazwkzl.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IJEEGHXB] c:\winnt\system32\ijeeghxb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IHHTZSTQ] c:\winnt\system32\ihhtzstq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [WVVBMXZB] c:\winnt\system32\wvvbmxzb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YKHFERMC] c:\winnt\system32\ykhfermc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HDYCGCZG] c:\winnt\system32\hdycgczg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BUNGNEXN] c:\winnt\system32\bungnexn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CRQEHXUC] c:\winnt\system32\crqehxuc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JHGZBGVZ] c:\winnt\system32\jhgzbgvz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TUIESWKW] c:\winnt\system32\tuieswkw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XZAKXJIM] c:\winnt\system32\xzakxjim.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BKYLWYGX] c:\winnt\system32\bkylwygx.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KFAYZXFO] c:\winnt\system32\kfayzxfo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VPKMHFTM] c:\winnt\system32\vpkmhftm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SHORMRRH] c:\winnt\system32\shormrrh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IDOTPLRN] c:\winnt\system32\idotplrn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SLIHEVDU] c:\winnt\system32\slihevdu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YLHPQEIE] c:\winnt\system32\ylhpqeie.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LFGCFKRS] c:\winnt\system32\lfgcfkrs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZLSBYWAY] c:\winnt\system32\zlsbyway.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CKQUVEDO] c:\winnt\system32\ckquvedo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GTCXJHFO] c:\winnt\system32\gtcxjhfo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VXUZQIZR] c:\winnt\system32\vxuzqizr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GHDESHAX] c:\winnt\system32\ghdeshax.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YANAIBMS] c:\winnt\system32\yanaibms.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UYBNDSUR] c:\winnt\system32\uybndsur.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [WARMXDEL] c:\winnt\system32\warmxdel.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YJFOBBXV] c:\winnt\system32\yjfobbxv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DWCPIPEK] c:\winnt\system32\dwcpipek.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HGCLEUZM] c:\winnt\system32\hgcleuzm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PQIEGHLP] c:\winnt\system32\pqieghlp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PBZZYOWW] c:\winnt\system32\pbzzyoww.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MRBXTLPY] c:\winnt\system32\mrbxtlpy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VDZHFHVY] c:\winnt\system32\vdzhfhvy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QYAJAXMH] c:\winnt\system32\qyajaxmh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QTOQLMES] c:\winnt\system32\qtoqlmes.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HVQKOLYS] c:\winnt\system32\hvqkolys.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BUGDKMBH] c:\winnt\system32\bugdkmbh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [HPUDBLHB] c:\winnt\system32\hpudblhb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SPIQNTAY] c:\winnt\system32\spiqntay.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BNNWKLGZ] c:\winnt\system32\bnnwklgz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PQSKLSJT] c:\winnt\system32\pqsklsjt.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NMOTHWSL] c:\winnt\system32\nmothwsl.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UUKUKAIP] c:\winnt\system32\uukukaip.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NGUDULSG] c:\winnt\system32\ngudulsg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ECIZYXXO] c:\winnt\system32\ecizyxxo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VMVKCMNP] c:\winnt\system32\vmvkcmnp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XULULIMG] c:\winnt\system32\xululimg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AQNFDMGO] c:\winnt\system32\aqnfdmgo.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IJHCRWJY] c:\winnt\system32\ijhcrwjy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VLJFKSBC] c:\winnt\system32\vljfksbc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UGMVVAFI] c:\winnt\system32\ugmvvafi.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [RISRHBWQ] c:\winnt\system32\risrhbwq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TJCYRRHU] c:\winnt\system32\tjcyrrhu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LYSKJIXN] c:\winnt\system32\lyskjixn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YJCBNLPD] c:\winnt\system32\yjcbnlpd.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GOBLQBUJ] c:\winnt\system32\goblqbuj.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [PVOALFEI] c:\winnt\system32\pvoalfei.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CDJGBXUY] c:\winnt\system32\cdjgbxuy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GQWIDMJM] c:\winnt\system32\gqwidmjm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UKPXYPTM] c:\winnt\system32\ukpxyptm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CRPNIWQF] c:\winnt\system32\crpniwqf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [RFJDKAHS] c:\winnt\system32\rfjdkahs.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FZAEHBZA] c:\winnt\system32\fzaehbza.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DBNRDUHX] c:\winnt\system32\dbnrduhx.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [UQDZBUBF] c:\winnt\system32\uqdzbubf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [WZDUNHEV] c:\winnt\system32\wzdunhev.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MSHYUMQU] c:\winnt\system32\mshyumqu.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EJRHFXSA] c:\winnt\system32\ejrhfxsa.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [JHGCLUVH] c:\winnt\system32\jhgcluvh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [BOSBGXYT] c:\winnt\system32\bosbgxyt.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MZYIWTPV] c:\winnt\system32\mzyiwtpv.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FNLOSXOP] c:\winnt\system32\fnlosxop.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QHCMRXIW] c:\winnt\system32\qhcmrxiw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AYMYEPIL] c:\winnt\system32\aymyepil.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CFFUFETH] c:\winnt\system32\cffufeth.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [RPCMGZMP] c:\winnt\system32\rpcmgzmp.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SKTEWXNK] c:\winnt\system32\sktewxnk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ECVZHQEG] c:\winnt\system32\ecvzhqeg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [THWBQRKZ] c:\winnt\system32\thwbqrkz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XOKWVFEG] c:\winnt\system32\xokwvfeg.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [MLTQWFKA] c:\winnt\system32\mltqwfka.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ARUKFYIT] c:\winnt\system32\arukfyit.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [EFAHJUDB] c:\winnt\system32\efahjudb.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ECDFDNHQ] c:\winnt\system32\ecdfdnhq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ABRZIKCX] c:\winnt\system32\abrzikcx.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QZIXZRDZ] c:\winnt\system32\qzixzrdz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XVTASCCZ] c:\winnt\system32\xvtasccz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FGUPWFTR] c:\winnt\system32\fgupwftr.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IKVKJWIW] c:\winnt\system32\ikvkjwiw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LJBCQVNM] c:\winnt\system32\ljbcqvnm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DZLLBGOS] c:\winnt\system32\dzllbgos.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XHRSQUAU] c:\winnt\system32\xhrsquau.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AOCWZNKF] c:\winnt\system32\aocwznkf.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FZUVZDMK] c:\winnt\system32\fzuvzdmk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [ZCITBZBH] c:\winnt\system32\zcitbzbh.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FHUCHGEV] c:\winnt\system32\fhuchgev.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [QCTIGNGC] c:\winnt\system32\qctigngc.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [GKHPFJHY] c:\winnt\system32\gkhpfjhy.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [VDNXRGCM] c:\winnt\system32\vdnxrgcm.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [KNYRIKCT] c:\winnt\system32\knyrikct.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [YOHBQLOL] c:\winnt\system32\yohbqlol.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [FJNNNWLS] c:\winnt\system32\fjnnnwls.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IPTDWUUQ] c:\winnt\system32\iptdwuuq.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XTMROQBN] c:\winnt\system32\xtmroqbn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CODUNQSW] c:\winnt\system32\codunqsw.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DLGKHKPK] c:\winnt\system32\dlgkhkpk.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [IPXCGROG] c:\winnt\system32\ipxcgrog.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [XGFYDRHN] c:\winnt\system32\xgfydrhn.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [CDIOQMQH] c:\winnt\system32\cdioqmqh.exe /install
O16 - DPF: {2D827566-0DFD-4ABA-A396-F66F8FA9C44F} (WmMenuCtrl Class) - http://194.192.110.165/WmWebPopupMenu.dll

Åbn Stifinder, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Find og slet (Kig godt efter!!.. Det du ikke finder har hijackthis nok fjernet!)

Filerne

C:\winnt\system32\hpudblhb.exe
C:\winnt\system32\spiqntay.exe
C:\winnt\system32\nmothwsl.exe
C:\winnt\system32\ecizyxxo.exe
C:\winnt\system32\ijhcrwjy.exe
C:\winnt\system32\tjcyrrhu.exe
C:\winnt\system32\lyskjixn.exe
C:\winnt\system32\yjcbnlpd.exe
C:\winnt\system32\goblqbuj.exe
C:\winnt\system32\pvoalfei.exe
C:\winnt\system32\cdjgbxuy.exe
C:\winnt\system32\gqwidmjm.exe
C:\winnt\system32\ukpxyptm.exe
C:\winnt\system32\rfjdkahs.exe
C:\winnt\system32\dbnrduhx.exe
C:\winnt\system32\uqdzbubf.exe
C:\winnt\system32\mshyumqu.exe
C:\winnt\system32\ejrhfxsa.exe
C:\winnt\system32\jhgcluvh.exe
C:\winnt\system32\mzyiwtpv.exe
C:\winnt\system32\fnlosxop.exe
C:\winnt\system32\qhcmrxiw.exe
C:\winnt\system32\aymyepil.exe
C:\winnt\system32\rpcmgzmp.exe
C:\winnt\system32\ecvzhqeg.exe
C:\winnt\system32\thwbqrkz.exe
C:\winnt\system32\xokwvfeg.exe
C:\winnt\system32\mltqwfka.exe
C:\winnt\system32\arukfyit.exe
C:\winnt\system32\efahjudb.exe
C:\winnt\system32\ecdfdnhq.exe
C:\winnt\system32\qzixzrdz.exe
C:\winnt\system32\fgupwftr.exe
C:\winnt\system32\ikvkjwiw.exe
C:\winnt\system32\ljbcqvnm.exe
C:\winnt\system32\dzllbgos.exe
C:\winnt\system32\aocwznkf.exe
C:\winnt\system32\fzuvzdmk.exe
C:\winnt\system32\zcitbzbh.exe
C:\winnt\system32\qctigngc.exe
C:\winnt\system32\vdnxrgcm.exe
C:\winnt\system32\yohbqlol.exe
C:\winnt\system32\iptdwuuq.exe
C:\winnt\system32\xtmroqbn.exe
C:\winnt\system32\dlgkhkpk.exe
C:\winnt\system32\ipxcgrog.exe
C:\winnt\system32\xgfydrhn.exe

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files

Genstart normalt og kopir en ny log herind så jeg kan se om vi fik ramt på det hele eller om noget er blevet overset:)
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 13:32 #8
så genstart lige og send mig en ny log:) så ser jeg lige om den er helt ren
Avatar billede friis3450 Nybegynder
10. april 2005 - 13:41 #9
Sådan.. Den ser ren ud :) - Tusind tak for hjælpen champ - btw: flot og ligetil fremgang af fjernelse (selvom jeg ikke brugte den, da jeg jo allerede havde fjernet det :p )

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:38:54, on 10-04-2005
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\NavNT\defwatch.exe
C:\Programmer\NavNT\rtvscan.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\WINNT\system32\MsgSys.EXE
C:\Programmer\NavNT\vptray.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\G001-1.0.24.0\gnotify.exe
C:\Documents and Settings\Lisbet\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINNT\System32\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\Programmer\NavNT\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPWH myPrintMileage Agent] C:\Programmer\Hewlett-Packard\hp business inkjet 1100 series\Toolbox\mpm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\G001-1.0.24.0\gnotify.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINNT\system32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINNT\system32\msjava.dll
O16 - DPF: {2D827566-0DFD-4ABA-A396-F66F8FA9C44F} (WmMenuCtrl Class) - http://194.192.110.165/WmWebPopupMenu.dll
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - https://www.ibm.com/pc/support/access/sdccommon/download/IbmEgath.cab
O16 - DPF: {88D969C0-F192-11D4-A65F-0040963251E5} (XML DOM Document 4.0) - file://C:\WINNT\msxml4.cab
O16 - DPF: {ABCCB0F0-514E-4BA6-989D-C67E5DBC2946} - https://netbank.bgbank.dk/download/keydownload/BG/KeyDownloader.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINNT\system32\NavLogon.dll
O23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - C:\Programmer\NavNT\defwatch.exe
O23 - Service: Logical Disk Manager Administrative Service (dmadmin) - VERITAS Software Corp. - C:\WINNT\System32\dmadmin.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Client (Norton AntiVirus Server) - Symantec Corporation - C:\Programmer\NavNT\rtvscan.exe
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 13:43 #10
Wow det kæmpe forskel:o) hehe!! jeg godkender den hvis du kan godkende denne? jeg kender den nemlig ikke.. hvis ikke du kender den kan den bare fixes i hijackthis:)

O16 - DPF: {2D827566-0DFD-4ABA-A396-F66F8FA9C44F} (WmMenuCtrl Class) - http://194.192.110.165/WmWebPopupMenu.dll
Avatar billede friis3450 Nybegynder
10. april 2005 - 13:43 #11
Hov.. Havde overset denne: O16 - DPF: {2D827566-0DFD-4ABA-A396-F66F8FA9C44F} (WmMenuCtrl Class) - http://194.192.110.165/WmWebPopupMenu.dll

Den er nu også fjernet :)
Avatar billede friis3450 Nybegynder
10. april 2005 - 13:44 #12
Hermed fixet.. Tak for hjælpen - Pointene er dine ;)
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 13:59 #13
selv tak:)) og må indrømme ... det gik lettere end forventet! så meget slemt ud:))
Avatar billede friis3450 Nybegynder
10. april 2005 - 15:59 #14
Ja - enig! :D