Avatar billede lund_dk Praktikant
09. april 2005 - 15:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DVD hakker når jeg har brændt den

Hej!

Jeg har et problem.
Når jeg brænder en kopi af min DVD, hakker kopien når den afspilles.
Jeg har prøvet med cloneDVD og et andet dvd brænder program. Og har førsøgt på 3 forskelige slags DVD skiver.

Nogen som har en idé om hvordan jeg undgår at mine kopier kommer til at hakke ?
Avatar billede webdesigner Praktikant
09. april 2005 - 15:53 #1
hvor hurtig er din comp ? og hvor mange ram og hvilken afspiller bruger du ??
Avatar billede lund_dk Praktikant
09. april 2005 - 16:49 #2
Det er en 1500 mhz, med 1024 mb ram.. Afspiller dem på alm. dvd afspillere, har prøvet på 3 forskellige afspillere.
Avatar billede webdesigner Praktikant
09. april 2005 - 16:53 #3
hvordan brænder du ?? fra en iso eller fra en vob fil på din hd??
hvad er den gennemsnitlige dvd brænder buffer ?
Avatar billede lund_dk Praktikant
09. april 2005 - 16:55 #4
Jeg bruger som skrevet cloneDVD, hvor den kopierer fra original disken, og derefter skifter dvd med den brændbare disk. Om hvad cloneDVD benytter sig af, ved jeg faktisk ikke..
Avatar billede lund_dk Praktikant
15. juni 2005 - 13:23 #5
ikke så meget hjælp her