Avatar billede da_darkside Nybegynder
09. april 2005 - 11:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation af Ms SQL 2000 på windows Xp sp 2 maskine

Når jeg prøver at installere på min Maskine med windows Xp Pro får jeg denne besked:

"Microsoft Sql Server 2000 Enterprise Edition server component is not supported on this operating system. only client components wil be available for installation."

Findes der ikke en fix et eller andet sted så man har mulighed or at installere den alligevel....

Har efter hvad jeg kan huske haft den installeret tidligere på en windows xp maskine dog var det ikke med Sp 2
Avatar billede arne_v Ekspert
09. april 2005 - 11:25 #1
Enterprise Edition kræver en server version.

Du kan installere MSDE (eller Developer)
Avatar billede da_darkside Nybegynder
05. juni 2005 - 16:23 #3
ligger du ikke et svar :)
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juni 2005 - 16:35 #4
ok