Avatar billede cmh22 Nybegynder
08. april 2005 - 18:50 Der er 8 kommentarer

memorystick mistet data

Jeg har en Kingston data traveler på 256Mb som jeg ikke kan komme i kontakt med. Jeg har ved en fejl slettet partionen på den under inst. af winxp.
Er der nogen der kan hjælpe med et program der kan genoprette data. Alt er næsten prøvet.
Avatar billede foodear Praktikant
08. april 2005 - 18:55 #1
Avatar billede kalp Novice
08. april 2005 - 19:03 #2
Avatar billede cmh22 Nybegynder
08. april 2005 - 20:17 #3
Hej
Jeg har prøvet begge programmer, men de fortæller begge at der ikke er noget i drevet. Der er formentlig ikke nogen partion på drevet, så derfor kan jeg vel ikke formatere eller komme i kontakt med drevet.
Avatar billede AnyFellow Mester
09. april 2005 - 11:56 #4
Start -> Indstillinger - Kontrolpanel -> Administration -> Computeradministration

Under Lager -> Diskhåndtering kan du finde din memorystik og lave en ny partition på den.

Det virker i hvertfald med den jeg har, så mon ikke det også gør med din :o)
Avatar billede cmh22 Nybegynder
09. april 2005 - 12:14 #5
Det har jeg prøvet, men der er ikke adgang til drevet af denne vej jeg kan se det er der, men når jeg højreklikker på drevet er "partioner" og "formater" nedblændet.
Avatar billede AnyFellow Mester
09. april 2005 - 12:27 #6
Har du prøvet med fdisk i en dosprompt?
Avatar billede AnyFellow Mester
09. april 2005 - 12:27 #7
Hov, fdisk er selvfølgelig ikke på XP... :o(
Avatar billede cmh22 Nybegynder
11. april 2005 - 19:43 #8
Jeg har fået den ombyttet i forretningen
Lukker spørgsmål