Avatar billede zambezi Nybegynder
08. april 2005 - 15:26 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Pornosite - pris for design

Hej

Hvad komme sådan et design at koste?

http://www.abc-studio.dk/busty/index.htm
Avatar billede lassechr Nybegynder
08. april 2005 - 16:13 #1
Hvad mener du med det? :S
Avatar billede zambezi Nybegynder
08. april 2005 - 16:29 #2
...skal give prisen på det arbejde...har brugt 8 timer på at lave design af hvert website...
Avatar billede zambezi Nybegynder
08. april 2005 - 16:30 #3
Det er bare design, (læs template) ikke selve site!
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. april 2005 - 16:50 #4
jamn det er jo umuligt at give dig en pris på hvad du skal tage for noget arbejde.

Det er individuelt, alt efter hvem du er, er du en ung knægt på 15 der laver det ved siden af sit studie, skal du leve af det. Der er jo helt forskelle priser.

Men et sted mellem 150-400 kroner i timen vil jeg mene. Men du må da ha lavet noget andet design også hvor du har en pris eller lign?
Avatar billede zambezi Nybegynder
08. april 2005 - 16:57 #5
ja ja tager også 300,- i timen, men kunden siger at han kan købe templates på nettet meget billiger....irriterende!!!....men tak for svaret, points er dine :0)
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. april 2005 - 16:59 #6
jep og det er helt rigtigt, templates skulle da også gerne være billigere, i og med du ikke køber rettighederne til designet, men kun en kopi. Det design du har udviklet til kunden, er tilpasset præcist efter kundens ønske, det er unikt, og han er den eneste der har det.

Det burde være grunde nok til at vælge dit fremfor en template.

Jeg springer bare over point, gav jo ikke noget konrekt svar på opgaven.
Avatar billede zambezi Nybegynder
08. april 2005 - 17:10 #7
nåå...er du sikker? :)) Tag dem som tak for snakket! Ok? ved ikke hvordan jeg annulere temaet og tage points tilbage...lad os undgå alle de besværligheder! Send "svar"
Jeg er ikke en knægt på 15, jeg er en pige på 39, men det er bare mellem os to(visker) *GG*
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. april 2005 - 17:34 #8
en pige der laver pornosider, jaja :)

Jeg synes en timeløn på 300 lyder fornuftigt, og hvis kunden ik kan se at han får noget unikt istedet for at købe en template 5 andre sider også bruger, så er der nok ik det helt store at gøre.

Jeg smider et svar så du kan give mig point, nu du så gerne vil af med dem
Avatar billede arnums Nybegynder
11. april 2005 - 15:48 #9
Hvordan fungerer det med billederne, på sådanne sider, hvor køber og hvad koster rettighederne (licensen)?
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 15:51 #10
nu håber jeg ikke jeg bryder nogen regler :) men prøv at kigge i dette forum som er for webmastere der netop har pornosider

http://www.gfyboard.com/
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 15:51 #11
må hellere lige advare mod stødende billeder :)