Avatar billede boxer Nybegynder
07. april 2005 - 21:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jeg er lige pludselig blevet PRO medlem?

Da jeg tjekke min konto hos eksperten opdagede jeg at jeg er PRO medlem.
Det er ikke noget jeg selv har gjort noget for - jeg har altså ikke betalt for det.

Her er en kopi af mine kontooplysninger:

Pro medlem Ja
Pro udløbsdato mandag, 2. maj 2005, kl. 06:04

Så er mit spørgsmål egentlig bare hvor det medlemskab kommer fra :o)
Avatar billede espersen Novice
07. april 2005 - 21:17 #1
det kommer af at være så flittig ;o)  - du er i top100 for marts måned

http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?sort=&order=DESC&start=60&catid=0&date_year=2005&date_month=3&date_day=0
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. april 2005 - 21:22 #2
bare underligt at jeg der ligger på 10 plads ikke mere er Pro medlem!
Avatar billede boxer Nybegynder
07. april 2005 - 21:24 #3
OK :o)
Jeg vidste godt at en placering i top 100 gav et Pro medlemsskab - jeg troede bare at det var en samlet top 100 placering.

Takker for svaret - jeg gider ikke at bede dig om at smide et svar så jeg napper de 0 point selv :o) (selvom det vel egentligt trækker ned i den gennemsnitlige statistik ;o)
Avatar billede snowball Novice
07. april 2005 - 21:44 #4
retaxes: Det er ikke den samlede Top100 det går efter, men Top100 for tjente point i hver måned ;)
Avatar billede snowball Novice
07. april 2005 - 21:45 #5
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. april 2005 - 22:17 #6
ja, jeg er jo ikke så hidsig mere, så derfor bliver det ikke til så mange point.
interessen for Eksperten kan snart ligge på et meget lille sted for mit vedkommende, desuden er der mange andre ting der er interessante ;o)