Avatar billede thlund Nybegynder
07. april 2005 - 14:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Browse efter directory

Hej

Jeg har lavet en lille dialog hvor man kan vælge drev og directory. Nu har jeg fået problemer med at de kontroller jeg har indsat er fra VB 6 og derfor er der problemer når jeg flytter applikationen.

Findes der ikke nogen metoder, eventuelt en common dialog, hvori jeg kan vælge et directory. Er der eventuelt nogle controls der ikke er vb6 ???

MVH
Thomas
Avatar billede burningice Nybegynder
14. april 2005 - 09:19 #1
Kig på CommonDialog og se om der ikke er nogen derimellem du kan bruge. Der er bl.a. FolderBrowserDialog og FileDialog
Avatar billede thlund Nybegynder
06. oktober 2005 - 08:42 #2
Ikke hos mig. FileDialog er en "abstrakt" dialog som bruges af OpenFileDialog og SaveFileDialog og kan ikke kaldes direkte.

Har arbejdet omkring problemet.
Avatar billede burningice Nybegynder
27. oktober 2005 - 20:38 #3
hvad blev løsningen?
Avatar billede thlund Nybegynder
28. oktober 2005 - 08:59 #4
At jeg lavede en dialog til det selv.